[quote=""Mark""]Trochę za późno bo zima minęła i takich warunków już nie będziesz mieć puki co, ale powinieneś jeszcze zobaczyć jak działa kontrola trakcji w praktyce- czyli na prywatnym parkingu pustym bez aut i latarni powprowadzać auto w poślizg (podsterowność i nadsterowność w obie strony). W każdym aucie trochę inaczej ten system działa i inaczej się zachowuje choćby ze względu na gabaryty. Osobiste odczucie mam takie że trochę z opóźnieniem załącza się ten system w polo, pierwszym razem miałem pietra i wszedł mi odruch ze starej polki do kontry po czym załapał system.[/quote]Nie wspominaj o zimie w ciepłym maju,brrr:) Zapewne i warto byłoby tak popróbować,ale jakoś nie mam sumienia tak ją traktować..

Ale w sumie lepiej wiedzieć na przyszłość jak takie rzeczy reagują. Ale parking to jedynie w nocy pod marketem chyba,bo nie bardzo mam możliwości. Przy ruszaniu parę razy mi przerywało,w poślizgach na szczęście nie.
[quote=""Mark""]To na BMW/Kawasaki? Ceny oleju ostatnio poszybowały niestety....[/quote]Nie wiem czy to BMW...
Wpisz w google : sklep.lucart , albo jak już będzie tak daleko,to napisz do doradca2małpalucart.pl, i przygotuje Ci ofertę. Co roku sami się upominają o zbliżaniu corocznej wymiany i wysyłają meila z odpowiednią ofertą. Ja miałem na 3 maja 112zł, na stronie widzę 131.
[quote=""Mark""]Nie sugeruj się zbytnio stanem wizualnym- czasem nie wygląda a jest naprawdę tak zapier....
tamtego lata z innej firmy kupiłem i nie podobało mi się spasowanie.[/quote]No wiem,nie ma co żałować i lepiej wymienić,bo to tak zaś inni mi doradzali tylko przedmuchać.
Żałuję,że od razu u nich nie zamówiłem,no ale na 100% nie byłem pewny tych oznaczeń,zresztą nadal nie znalazłem czasu tam otworzyć,ciągle jakieś inne prace:(
W sklepie popytam o ceny.
Chciałem również podciągnąć troszkę ręczny,ale nie wiedziałem jak dostać się do napinacza w podłokietniku. W sumie już też znalazłem podpowiedź:
http://workshop-manuals.com/volkswagen/ ... m_rest%29/
faktycznie jest torx,jedynie to póki co sprawdziłem,cza ale tylną kanapę dźwignąć,bo głowa z śrubokrętem nie wchodzi mi

A akurat dziś byłem na przeglądzie,wszystko ok,sprawdzał VINy,i pytał o ten niski przebieg :oki:
I sugeruje mu,że chcę podciągnąć ręczny,-mówi że b.dobry jest,nie ma potrzeby.
Lecz mi chodzi,że za wysoko cza ciągnąć i podłokietnik prawie się dźwiga,dlatego myślałem żeby wcześniej zaciągał,oczywiście bez przesady,nie pierwszy ząbek...
[quote=""Mark""]A mi się znów podoba, jak nastawisz 22,5 stopnia C i klime w gorący dzień to sam zwiększa wentylatory aż schłodzi do zadanej temperatury i wtedy zwalnia nawiew sobie żeby tylko utrzymać temp.[/quote]To rozumiem,że tek działa w AUTO
Ale jeśli to jest wyłączone,to i tak czujnik próbuje np. słodzić samym wentylatorem, wtedy sam podnosi obroty,ja mu zaś zmniejszam...
Tak naprawdę to nie znam momentu kiedy włącza się klima,nie potrafię tego opisać, ale jeśli jest zima i masz AUTO- to AC jest włączone,ale myślę,że nie obciąża to wtedy silnika.. Bo nie chce mi sie wierzyć,że jak zawsze widnieje napis AC, to musi działać agregat..
Smolić to,jakoś już przywykłem i częściej sięgam do nawiewów niż w 6n
[quote=""Mark""]aparat nie oddaje tego efektu co jest na żywo....[/quote]No zapewne

A jak to jest faktycznie z tymi LEDami. Jak tylko przekręcisz stacyjkę/włączysz silnik, to one od razu się zapalają jako dzienne.?? Bo wtedy chyba nie są już potrzebne te żarówki 21W co są obok halogenów, albo ich tam w ogóle już nie ma w takiej konfiguracji...
Widziałem na necie takie reflektory tiuningowe,ale ciekawe czy one mają regulacje wysokości.? Były też takie typu U , jak w golfach GTI/GTD
[quote=""Mark""]Owszem, właśnie czytałem o tych ceramicznych i je wrzucę przy zmianie- a tył swoją drogą już na zimę muszę...[/quote]Mnie mówił o nich kuzyn,bo miał takie założone.
Na pewno są cichsze podczas hamowania od tych ori zwykłych ATE,no i rzekomo są żywotniejsze.
Tarcze były jak nówki,więc nie zmieniałem,nie powinno tak się robić,no ale działa.
Jak pytałem w tamtym roku o nie,to w jednym sklepie odpowiedział- panie,to chyba tylko do aut wyczynowych :scratch: , więc zacząłem sam po necie szukać i zaryzykowałem patrząc tylko na budowę zacisków i bez czujnika zużycia. Przyszły i wszystko pasowało

Na stronie 110 wypisane są:
http://www.ate-brakes.com/www/download/ ... 012_uv.pdf
ja akurat mam zacisk VW

z tyłu niestety bębny,ale hamują
[quote=""Mark""]W białym też fajna maszynka muszę przyznać i pewnie się tak nie nagrzewa, ale od zawsze mi się podobały ciemne kolory aut i zrealizowałem

[/quote]
Szczerze to prawie 10 lat odkładałem na autko,po kupnie już 6n zacząłem,
zapewne gdyby nie kuzyn,co mi pożyczył jeszcze 3tyś € ,to pewnie bym jeszcze starym jeździł...
Moja poszła bez problemu za 4,9tyś

w czerwcu zeszłego roku.
Jakoś nie potrafię brać kredytów w banku

Dlatego nie bardzo miałem wpływ na kolor,fakt białe szybko się brudzi,te owady,błoto..

Ale nie znać jedynie kurzu jak na czarnym

Było jeszcze srebrne brane pod uwagę,ale namawiał mnie z powodu właśnie niskiego przebiegu na to.
Po drugie jakoś upierałem się na dwudrzwiowe,no i tylko 1,4,więc nie było zbytnio wyboru w promieniu 100km od Reutlingen. Kryteria wyszukiwania były takie:
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... AsArray=KW
____
W tamtym roku chciałem posprawdzać spalanie w/g 6n,nawet mnie zaskoczyło,niższe.
Raz to ekstra jeździłem "spacerowo" na baku wyszło mi 820km,
po przeliczeniu 4,7 l/100 , tylko że to były dłuższe trasy,po mieście właściwie tyciu.
______________________________
U Was jest ta Juratning jak się jedzie na Łask,ale jakoś nie dali sobie rady z golfem GTD,
dopiero niedaleko mnie w Wielowsi dali radę;
https://www.facebook.com/31095984901606 ... =3&theater