Problem z odpalaniem 6n2 1.4tdi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lukash27
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2017, 18:12
Lokalizacja: Kartuzy

Problem z odpalaniem 6n2 1.4tdi

Post autor: lukash27 »

Witam.
Od razu mówię że przeczytałem wszystkie posty odnośnie problemów z odpalaniem 1.4tdi..
Opiszę krótko o co chodzi, samochód jak postoi kilka godzin (czasami 3 a czasami 8 czy też  12) nie chce odpalić. Czasami kręcę kilka minut i złapie a czasami wogole nie odpali. Jak juz odpali to potem nie ma zadnych problemow z odpalaniem, mocy ma dosyć i nie kopci. Gdy podróż kilka godzin znów nie pali. Wymieniłem filtr paliwa, założyłem zaworki zwrotne na zasilaniu i powrocie-nie pomogło. Wymieniłem wężyki paliwa-nie pomogło. Wymieniłem uszczelniacze pompowtryskow-pomogło na kilka dni. Wkoncu wymieniłem pompę w baku i było ok ale tylko przez tydzień..  nie mam już pomysłów co jeszcze może być..  dodam jeszcze że błędów w komputerze nie ma żadnych..  może ktoś miał taki przypadek?
Ostatnio zmieniony 02 sty 2018, 20:08 przez lukash27, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jaco-
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 04 lis 2015, 20:30
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Jaco- »

A jak sprawny masz akumulator ?
l
lukash27
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2017, 18:12
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: lukash27 »

Akumulator nowy założony, rozrusznik również po przegladzie
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Jeśli kręci i nie może załapać, jakby nie dostawał paliwa - sprawdź przekaźnik 109
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Jak odalasz co idzie z układu wydechowego
Sprawdz szczelnośc układ zasilania paliwa
edit:
ile masz przejechanie km na liczniku
Ostatnio zmieniony 03 sty 2018, 19:58 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
l
lukash27
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2017, 18:12
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: lukash27 »

Paliwo do silnika dochodzi, układ nie jest zapowietrzony. Przekaźnik 109 również był wymieniany.

Przebieg 275600
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

zostają świece żarowe,brak kompresji lub pompo wtryski ale to tylko sugestia
l
lukash27
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2017, 18:12
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: lukash27 »

świece żarowe ok, kompresja silnika ok, pompowtryskiwacze również w najlepszej kondycji. Do pompy tandemowej układ paliwowy się nie zapowietrza (założone przezroczyste wężyki) a samochód odpala tylko na plaka. U mechanika stał tydzień czasu - nic nie znalazł i co gorsza odpalał za każdym razem, przejechałem kilka kilometrów do pracy i po nocce już nie odpalił.. kończą mi się pomysły..
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

a sprawdzałeś napięcie na aku jak odpalasz i jesteś pewny iż świece grzeją na fula i pobierają bodajże 8 A na szt
jak odpalasz co wydobywa się z rury wydechowej
spróbuj przegonić ten silnik na 3 biegu z4000ob/min
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”