Niskie obroty na luzie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

L
LaVolpes
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2018, 15:07

Niskie obroty na luzie

Post autor: LaVolpes »

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem polo 1.3 kat z 1991, poprzednio miałem golfa 2.
Z polówka mam problem taki, że jak włączę światła i hamuje, to auto dostaje mniejsze obroty i gaśnie. Tak samo jest jak odpalę auto i włączę światła, automatycznie gaśnie. Co może być przyczyną? Nie wiem czy ma silniczek krokowy i czy to może on jest do wymiany
Ostatnio zmieniony 28 sie 2018, 6:44 przez LaVolpes, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

Witam,czy bez świateł na samym hamulcu również gaśnie?Silniczek krokowy jest jak w monotrysku.Możesz spróbować zresetować kompa,powinien wrócić do ustawień fabrycznych.
L
LaVolpes
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2018, 15:07

Post autor: LaVolpes »

Po wciśnięciu hamulca dostaje niższe obroty jak i również przy przytrzymaniu długich świateł. Kupiłem krokowca nowego. Jutro wymienię, ostatnio wyczyściłem cały gaźnik i przepustnicę. Jak zresetować kompa?
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

Jak przy hamowaniu,od serwa idzie podciśnienie do gaźnika i mogą być gdzieś nieszczelności na wężykach.Kompa zresetujesz odłączając "-" aku na 5-10 minut,ale posprawdzaj te wężyki podciśnienia.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2018, 13:20 przez wladzik44, łącznie zmieniany 1 raz.
L
LaVolpes
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2018, 15:07

Post autor: LaVolpes »

Wężyki nie są najlepsze już patrzyłem na nie na początku i trochę w nich jest oleju. Hmm na obu końcach węży są troszkę większe włożone. Wymieniłem krokowca i nie wiem ale nie gaśnie już
L
LaVolpes
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2018, 15:07

Post autor: LaVolpes »

Wymieniłem krokowca. Na ciepłym nie gaśnie już ale na zimnym owszem. Dostaje niskie obroty i gaśnie. Dzieje się tak do 70 stopni (do pierwszej grubej kreski od 0).jak jest już powyżej to ładnie idzie na wolnych obrotach
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

Silniczek krokowy daje dopływ paliwa,z hamulcem {podciśnienie} nie jest powiązany.Są dwa czujniki temperatury,jeden pokazuje na blacie a drugi wysyła do kompa i ten steruje mieszanką paliwa.Jeśli nadal gaśnie lub spadają obroty na hamulcu to  na pewno podciśnienie.Wężyk z serwa idzie do regulatora ciśnienia,z niego wychodzi wężyk na monowtrysk.Szukaj dalej,powodzenia.
L
LaVolpes
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 sie 2018, 15:07

Post autor: LaVolpes »

Można zamknąć temat. Wyregulowałem przepustnicę żeby miał normalne obroty na zimnym i później na ciepłym w miarę. Po kilku próbach doszedłem do tego że na ciepłym nie ma za wysokich obrotów a na zimnym nie gaśnie przy włączonych światłach.
Wystroiłem to ta śrubka co jest ala dystansem do silniczka krokowego.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”