waski6r pisze:
A jakos tego spustu nie zauwazylem u siebie pewnie tez mam bo ten dekielek z logo vw u ciebie tez jest tylko ze ja mam diesel ale pewnie spust oleju bedzie taki sam
Witaj
@waski6r , ale na foto to nie jest moja skrzynia, znalazłem w necie. A według kodu silnika co tam jest w opisie sugerowałem się tym właśnie, że możesz mieć to samo..
Dlatego napisałem że nie jestem na 100% pewny.
Tu masz te foty podwozia :
https://www.schadeautos.nl/pl/rozbiorka ... /o/1088950
Według mnie musisz mieć spust na korek z imbus (hex) 17
Jeśli skoro nie widzisz go tak jak wyżej, no to już nie wiem
Ja ma mam z boku, tam gdzie wychodzi półoś lewa, to pod nią.
Z kolei wlew po przeciwnej stronie, co w moim przypadku jest trocha gorzej do napełnianio niż u Ciebie.
Tobie to by wystarczył lejek z kawałkiem wężyka i z góry byś wlewał.
Ja to będę musiał zaopatrzyć się w strzykawke, dawno temu pożyczyłem, ale te 30-40 zł to już poświęce na zakup.
A klucz imbusowy 17 który kiedyś przerobiłem jak miałem polo 6n, to mi się zbytnio już nie nada, ale obetnę kawałek szlifierką tego sześciokąta, by włożyć do nasadki 17.
Mnie zawadza trochę te mocowanie skrzyni od spodu, dlatego imbusem bezpośrednio już nie dojdę.
Jak tydzień temu zmieniałem koła, to wstępnie już posikałem penetratorem po korkach.
Tak to wygląda w silnikach CGGB , u mnie skrzynia LVE
Oleje już też dotarły, ale inspekcja wymiany oleju w silniku zawsze wskazuje mi na drugą połowę maja, dlatego jeszcze nic nie kombinuję.
Udało się od jednego sprzedawcy dostać, a ze smart wysyłka gratis.
Kwestia kto jakie woli wlewać, to już jego indywidualna sprawa...
Jeszcze czeka mnie wymiana rozrządu, 5 lat minęło , dodatkowo tym razem pompa wody musi być wymieniona.
Kupię Conti , CT957WP3 jak i wielorowkowy dodatkowo z napinaczem 6PK1080K1 , choć oryginalny chodzi cichutko.
No tu już będę musiał uśmiechnąć się do znajomych mechaników (garażowych) , bo sam tego nie ogarne

A do warsztatów NIE mam zamiaru oddawać auta.