boschmann czy alphard ???

Forum dyskusyjne o nagłaśnianiu naszych pociech.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

G
Gaary
Swój
Swój
Posty: 802
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: nieważkość

Post autor: Gaary »

[quote=""turzol""][quote=""croppik""] postanowiłem całe car audio w mojej polówce wyposazyć w podzespoły firmy Peiying co sądzicie o tej firmie ???[/quote]

Gorzej wybrać nie mogłeś, no jest jeszcze buszmen :) Dlaczego akurat bierzesz pod uwage Pizdzinga?[/quote]

Pewnie dlatego że tani,ładnie błyszczy i ma dużo "watóf" :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Nie pomagam na pw od tego jest forum.
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

Nie masz miejsca na głośniki w drzwiach?:D To zakup kieszenie z możliwością montażu głośników :) cena ok. 50zł. Lub dłubanie samemu trochę zdolności manualnych i szczerych chęci i ... viewtopic.php?f=56&t=6978 zobacz sobie jak może coś takiego wyglądać (samoróbka) Do tego przydałby się odseparowany wzmak na przód i osobny na tył... głośniki z półki wywal i zaślep dziury po nich (będzie lepszy efekt bum bum ze skrzynki).
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
r
razorback
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2008, 16:35

Post autor: razorback »

A jest tego warty później dźwięk? A co do tego linku to nie działa pisze mi że nie ma uprawnień, ale znalazłem tutoriale z innych aut.
I tutaj przyszłe moje CA, jakieś uwagi i porady? aha jaki dać wzmacniacz do tych Helix'ów?
Obrazek
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

Link nie działa bo nie jesteś pełnoprawnym użytkownikiem-klubowiczem. Zapraszam do lektury i zapoznania się z wymaganiami zawartymi w temacie viewtopic.php?f=42&t=3 Jeśli spełnisz wszystkie wymagania będziesz miał dostęp do wszystkich działów forum (A więc warto :jester: ) co do doboru sprzętu to aż takim specem nie jestem i odpowiedź pozostawiam innym, tym którzy wiedzą co mówią ;) Pozdro
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
Awatar użytkownika
przemoRSL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 03 sie 2009, 23:52
Lokalizacja: RŚl
Kontakt:

Post autor: przemoRSL »

croppik

wg mnie jak już chcesz przebudować CA to zainwestuj w cos markowego a nie jakieś świecidełka-badziewie-jedź do salonu gdzie jest profesjonalna obsługa (nie tam media,saturn czy jakies norauto)tam sobie namierzysz coś i potem szukaj na all albo u nas na forum-co do boczków w Twoim POLO to myśle że nie będziesz miał innych zaczepów i przy elektr , też nie ma różnicy-może się myle,ale to napewno ktoś z użytkowników sprostuje !!!pozdro i powodzenia!
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko

Pławniovwice 2009
Awatar użytkownika
croppik
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2009, 10:26
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: croppik »

dzięki za pomoc , pomyslałem o peiyingu bo jest naprawde tani ale jesli mówice ze nie warto to poczekam jeszcze nazbieram kase i kupie coś lepszego
[size=12px][/color]

...:::Gdyby Marka Samochodu Była Religią, Salon VW Byłby Kościołem:::...

[/size]
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

Jedynie zmieniłbym jednostkę sterującą na Alpine z serii CDA, a tak to myślę, że będziesz zadowolony, bo stosunek cena/jakość jest naprawdę na dobrym poziomie.
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

Tak jak koledzy pisali:

1)Odseparowany zestaw na przód (helix,PB,DSL) (hertza nie polecam bo strasznie syczą przy większych głośnościach, chyba ze wymienimy seryjną zwrotnicę na jakąś porządną) to koszt ok 300zł
2)Wzmacniacz albo 4 kanałowy (musi być mocny żeby zasilić i przód i suba w mostku), albo 2 wzmaki 2 kanałowe + okablowanie myślę że ok 800zł
3)Sub (z budżetowych polecam: Lanzara, Magnata, z droższych: PowerBass) to koszt też koło 400/500zł ze skrzynią
4)Wygłuszenie - ok 200zł
5)Zależy jakie masz radio, jeśli lipa to jeszcze musisz kupić coś co albo ma 2xRCA(jeśli bedizesz chciał mieć 2 wzmaki) albo 1xRCA(przy wzmaku 4 kanałowym) no i tu zależy już od producenta modelu itd.

Więc, jeśli chcesz zeby to w miarę pograło to troche trzeba zainwestować.

Ja obecnie mam u siebie w samochodzie sprzęt za ok 1600zł (tyle kosztował jak kupowałem 2 lata temu obecnie wart jest pewnie koło 1000zł) i powiem Ci, że jestem nawet zadowolony. Zmieniam tylko Helixy 52.1 z przodu na 62.1 albo PBs6c bo są za słabe.


Oczywiście podałem ceny zestawów ze średniej półki, które mogą w miare dobrze zagrać.
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
r
razorback
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2008, 16:35

Post autor: razorback »

Witam.
Sprzęt przedstawiony na zdjęciach to Magnat Edition B30 + wzmacniacz Magnat Edition 2 (cena 399zł kompl) +kable (69zł).
Obrazki przedstawiają mój sposób instalacji, i nie odpowiadam za zniszczony sprzęt.
Obrazek
Na czerwono zaznaczyłem gdzie jest bezpiecznik, żółtą linią poprowadziłem kabel.
Obrazek
1. Kabel dałem obok filtra powietrza i pod kratką do akumulatora.
2. Po 2 godz. szukania znalazłem mała dziurkę( a już miałem wiercić;P) nie wiem po co ona była ale się przydała:)
Obrazek
Trochę problemów przy układaniu kabli:P
Obrazek
Masa jest.
Obrazek
Radio JVC kdg czy coś takiego, już niedługo Alpine CDA.
Obrazek
I zestawik, jeszcze muszę go dopracować.
Z półki ściągam głośniki i z przodu daję zestaw helix (ale bez wzmacniacza).
I pytania:
Kabel zasilający dałem 50cm od sygnałowego nic się nie będzie działo?
Aha i gra on całym pasmem(słychać jak śpiewa ale cicho, ale bass jest) co zrobić z tym?
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

Przestwić na wzmacniaczu filtr na LOW PASS i tam ustalić zakres od jakiej częstotliwości ma grać.


Co do kabla to zobaczysz czy nie będzie żadnych zakłuceń, no i pamiętaj o wygrzaniu głośnika.
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
Awatar użytkownika
banti
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 15 lis 2008, 17:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: banti »

Osobiście przeprowadzałem kabel zasilający koło linki od sprzęgła, tam jest przejście org instalacji ale widzę że jednak było jeszcze inne przejście :)
Co do ustawień wzmaka - patrz wyżej.
było sobie ładne 6n oraz Ibiza 6k teraz jest Jetta US z 2E ;]
r
razorback
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2008, 16:35

Post autor: razorback »

Hmm tak też zrobiłem i nic to nie dało? w następną sobotę montuję helixy i może jakiegoś Alpine'a zmontuje ale nie wiem jak z kasą.
Awatar użytkownika
ozzy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 18 maja 2009, 19:12
Lokalizacja: CCH/CB

Post autor: ozzy »

jak pisał kolega michałoś: FILTER : LP;

X-OVER: ok.75% skali, czyli coś koło 70-80Hz;
Tryb pracy: MONO, czyli wzmacniacz pracuje w mostku dając większą moc;
Gain: na początek mniej więcej na pół gwizdka;
BassBoost: jeśli potrzebujesz, ale lepiej pokręć X-Over'em i Gain'em.

No i na początku nie przesadzaj, jak z samochodem, nie wysilaj sprzętu na maxa, niech pogra ładnych kilkadziesiąt godzin na umiarkowanym poziomie. Sprzęt trzeba zawsze wygrzać


PS.Tak na marginesie, trochę słaby wzmacniacz na wysterowanie tej skrzyni, wiem, że sprzedają takie zestawy na Allegro, ale mocowo wzmak nie ma możliwości wysterowania skrzyni jak należy:
skrzynia: 250W (RMS)
wzmak: 1x150W (RMS) w trybie 1-kanałowym, 2x45W (RMS) przy 2 kanałach
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

Wygrzewanie to conajmniej 20 godzin
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
Awatar użytkownika
Lazzy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2009, 19:44
Lokalizacja: Dziki Wschód

Post autor: Lazzy »

Czy bezpiecznik kabla zasilającego powinien być jak najbliżej akumulatora? tak jak w przypadku u kolegi razorback'a? Czy bezpiecznik nie może być zamontowany np. w bliskim miejscu gdzie jest przykręcony wzmacniacz?
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =29&t=2800 - siedział samotnie w polo palcem rysując na szybie serce myśląc o niej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Car audio”