Jesli wspomaganie nie dziala. Tzn co nie dziala. Pompa nie pompuje plynu? Masz przeplyw cisnienia na silowniku? Nie ma cisnienia w ukladzie? Sadze ze jest juz jakis czujnik od cisnienia plynu hydraulicznego, i to on powoduje jakis blad.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
wspomaganie nie pracuje - pompa się nie włącza. Auto jak pisałem jest po stłuczce, poleciała podusia w siedzeniu i jest skrzywiony drążek - płynu nie widac ale kto wie - jak sie dobierze do tego mechanik napisze cos więcej. Ale dzięki za wskazówkę o czujniku.
PZDR.
Pompa wspomagania jest na pasku klinowym (tzw pasku pomocniczym) razem z alternatorem oraz klima jesli masz. Jej sie nie da wlaczyc czy wylaczyc. Ma pracowac caly czas.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Sorry moj blad :blush2:.
Kolega ma wspomaganie elektryczne. Sugerowalem sie rocznikiem pod avatarem, a nie tym co jest w temacie. No i ten czujnik moze powodowac owy problem.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Temat nabrał kolorów - przynajmniej u mnie - kolega ma ten sam ból - autko uszkodzone lekko z tyłu, przód nie tknięty i .....brak wspomagania - słyszalem o jakims bezpieczniku który mógł zadziałac w momencie kolizji - może ktos słyszał ?
-- Pią Cze 19, 2009 8:48 pm --
Witam!
I co nikt nie miał problemów z wspomaganiem elektrycznym w polo ? Ważne że po zadziałaniu poduszek (w moim przypadku z foteli)
Sorki że tak późno pisze ale dopiero teraz znalazłem ten post. Wspomaganie zawsze po wystrzale poduszki nie będzie działać. Poprostu jest to tak zrobione że po strzale poduchy blokuje się pompa wspomagania. Trzeba najpierw usunąć crach date z sensora airbag a później wejść vagiem w kanał 44 i wywalić błędy. Jeśli pompa dobra to wspomaganie wystartuje.Jakby coś to piszcie. W każdym bądź razie bez vaga nic nieda się zrobić w tym temacie.Aha jedyny bezpiecznik od wspomagania to ten na skrzynce/obudowie akumulatora-chyba trzeci od lewej.
Koledzy poratujcie niedoświadczonego "diagnostę"! Piszę to z wyrzutem, bo narobiłem sobie bałaganu. POLO 1.4 TDI 2007 r produkcji MY 2008. Właśnie dopiero co kupiłem sobie VAG
K+ CAN Commander 1.4 Full, bo chciałem odczytać liczniki i posprawdzać moduły. Pod
programem VVTool 2.09pl testowałem AIRBAG i katastrofa. Z GŁUPOTY kliknąłem Test wyjść
i nastąpiła owa KATASTROFA. Auto testowałem oczywiście z włączonym silnikiem, bo na "zimno"
czyli z tylko włączoną stacyjką nic się nie dało testować. Po tym wciśnięciu przycisku TEST
Wyjść wzrosły nagle obroty silnika włączyły się światła awaryjne postrzelał centralny zamek
zamykając i otwierając drzwi czyś szumiało jakby miały poduchy wybuchnąć i nagle silnik zgasł, a raczej wszystko zgasło. Przestraszyłem się wyłączyłem awaryjne i zobaczyłem na laptopie, że program stracił komunikację z autem. Odpalłem ponownie silnik z myślą ponownego wejścia w program i wykasowania błędów. Nie zauważyłem chociaż o 19-tej jest już ciemno, że świeci kontrolka wspomagania. Po zobaczeniu ikony kierownicy ogarnął mnie strach. Jutro do Pracy
bez auta, a tu taki ból. Kierownicą ruszyć nie można. VAG-iem jak widać nie powinienem się
posługiwać, bo tylko psuję auto. Zajrzałem do bezpieczników i jak zobaczyłem ile ich jest,
a ja nie mam żadnej rozpiski, to zaraz zamknąłem pokrywkę z myślą odpięcia plusa z akumulatora. No tak, a jak mam wgrane jakieś specjalne funkcje to dopiero sobie narobię.
Ratujcie ,auto ma elektryczne 4 szyby , lusterka el i podgrzewane 4 poduchy. Co mam z tym fantem zrobić, żeby wspomaganie wróciło?
Z tego co wiem to po teście poduszek tak właśnie to wygląda ( brak wspomagania)komp traktuje test poduszek jakby przy zderzeniu wybuchły i odcina wspomaganie.Gdzieś to już było na forum ale niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni.
Próbowałem tak jak podaje kolega z Płocka i jednym z wcześniej podanych programów (nie wolno na forum podawać nazwy bo poprzednio dostałem reprymendę) skasowałem Crash Date.
Program poinformował na koniec,że kasowanie crash data przebiegło poprawnie i zakończyło się pomyślnie. Co to znaczy nie wiem. Nie potrafię w tym programie wejść do 44 kanału, ale uruchomiłem kasowanie wszelkich błędów (w oryginale all DTCs) i program poinformował, że pomyślnie skasował wszystkie DTCs. Oczywiście wspomaganie nadal nie działa. Bezpieczniki na akumulatorze sprawdziłem i są sprawne. Próbowałem drugim programem, tym co narozrabiał testem wejść w 44 kanał na AIRBAGU, ale program otworzył okienko z komunikatem, że nie ma takiego kanału w ECU samochodu. Jestem załamany i nie wiem co dalej robić. W końcu na 5 minut zdjąłem minus akumulatora, ale po założeniu z powrotem odpaleniu silnika wciąż te same objawy. Może ktoś miał podobny przypadek i podpowie co robić, oprócz tego, żeby sobie paląć w głupi łeb, bo nawet na to jestem gotów.