[quote=""Lechu_1987""]pod kolektor dolotowy + wydechowy[/quote]
na cholere odkręcać oba jak da się bez odkręcania żadnego ?

prędzej kupić uszczelkę pod kolektor wydechowy a dwururkę (ja dałem 9pln)[quote=""maryoxx""]nie zapomnij po przejechaniu kilkuset kilometrów od wymiany jeszcze dociągnąć śruby.[/quote]
raczej nikt albo 90% kto sam robi sobie uszczelkę pod głowicą tego nie robi-ja jestem w tych 90%[quote=""kryniu85r""]srub nie dokrecalem po przejechaniu a zrobilem juz 5000tys km km i zero problemow[/quote]
dokładnie ja zrobiłem narazie 1k i wszystko ok jest, a co będzie później? czas pokaże :cool2: [quote=""kryniu85r""]dodam ze kolega nie dokrecal srub tak jak jest napisane[/quote]
ja dokręcałem według kolejności z dołączonej kartki, ale bez jakiś tam Nm

tylko klucz i metr rurki i na czuja

U mnie głowica nie miała wżerów ani nic z tych rzeczy więc jej nie planowałem, chociaż zawsze może być takie coś że odchodzi już od poziomu ale co to tam.