Zaświeciła się kontrolka oleju i temperatury w 86c2f.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sito79
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 19 sie 2009, 9:47
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Zaświeciła się kontrolka oleju i temperatury w 86c2f.

Post autor: sito79 »

Panowie w polówce 92r 1.3 55KM jakieś 1.5 roku temu, zapaliły się czerwone kontrolki oleju i temperatury. Silnik pracuje poprawnie, ciągle jeździ i ma się dobrze. Czujniki ciśnienia oleju pracują prawidłowo.
Ma może ktoś pomysł co może być powodem zaświecenia się tych kontrolek.
Diesel motor Bioester POWER
e
elkamilo
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2009, 22:56

Post autor: elkamilo »

W moim przypadku podobne objawy były spowodowane rozlanym elektrolitem z kondensatora, na płycie pod zegarami. Płytę trzeba wymyć izopropanolem a kondensator wymienić na nowy. Trochę kłopotu sprawia wyjęcie liczników.
Awatar użytkownika
kminas
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 24 cze 2009, 21:35
Lokalizacja: 40km od Bydgoszczy

Post autor: kminas »

ja mialem tak gdy mialem mały przepływ powietrza z wlotu w atrapie
1.3 pełna szpryca :P
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

[quote=""elkamilo""]W moim przypadku podobne objawy były spowodowane rozlanym elektrolitem z kondensatora, na płycie pod zegarami. Płytę trzeba wymyć izopropanolem a kondensator wymienić na nowy. Trochę kłopotu sprawia wyjęcie liczników.

[/quote]
Tak jak mówi kolega bo jeśli byłoby coś poważnego to nie jeździł byś 1,5 roku. W moim wypadku wystarczyło przeczyszczenie ścieżek w liczniku i teraz jest jak powinno być.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
k
kordek4
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 07 paź 2009, 13:16

Post autor: kordek4 »

Mi też się czerwone kontrolki paliły, pomimo, że czujniki ładowanie i wszystko z silnikiem było OK.

Tak jak wyżej napisano to wina kondensatora elektrolitycznego, który się rozlał.
Ja nie miałem czasu na zabawę w mycie, więc wymieniłem na szybko płytkę z drugich zegaów i działa normalnie.
s
sito79
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 19 sie 2009, 9:47
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Post autor: sito79 »

Dzięki serdeczne. W wolnej chwili wytargam licznik i sprawdzę co tam słychać.
Diesel motor Bioester POWER
B
Bizon301
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:15

Post autor: Bizon301 »

U mnie powodem było przepalenie jednej ze ścieżek prowadzącej do scalaka. Robota na godzinkę, trochę dłużej trwa szukanie przerwy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”