bruczyk ma świętą rację!! :buba: tak wygląda wybite łożysko kolumny. Trzeba pamiętać, że ono oprócz tego, że wybija się na boki to także robi się "bardziej płaskie". Ostatnio to przerabiałem i po założeniu nowych łożysk takiego widoku już raczej nie uświadczysz, bynajmniej przez jakiś czas :lol:
Hm... to znaczy że mamy łożyska powybijane?? skoro w wiekszosci przypadków jest jakiś 1cm przerwy i wszystko jest ok to chyba tak musi być;) ostatnio wywalałem całego mc persona z mechaniorem i powiadał że wszystko jest w porzadku, byłem też na przeglądzie i auto przeszło bez najmniejszego zarzutu. może mi to ktos jakoś wyjaśnić o co chodzi z tą przerwą??
Chodzi o to że kolumna nie zachowuje ścisłej geometrii. Ma luzy góra dol jak i przód tył oraz prawo lewo. Skutkiem tego jest mniej pewne zachowanie samochodu w zakrętach. Duże prawdopodobieństwo nie równego ścierania opon. A przegląd przejdzie bo to łożysko można załatwić na pierwszej dziurze po wymianie. I będziesz wymieniać co dziennie przy naszych drogach?
Ja też jak kupowałem to za 80-90zł nie pamiętam dokładnie. Co do roboty nie wiem bo brat mi zakładał, nie jest to zbyt skomplikowane bo polówka ma "archaiczne" zawieszenie
na allegro wachacze sa nawet tansze. ja szczerze polecam robic to w dwie osoby, wojna z stabilizatorem na lewarku w jedna osobe nie jest zbyt fajna. a jesli wymieniasz tylko ze wzgledu na wytrzaskane gumy, to chyba lepiej zainwestowac w nowe gumy poliuretanowe.