Wachacz i drążek stabilizatora

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

załoz temat i miejsce i godz i bedzie zlocik z 3 miasta :D
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

gorne mocowanie powinno idealnie przygelag do kielicha, jesli nie przylega to znaczy ze jest wytrzaskane lozysko mc persona,

nawet jak masz nowe to tak szczerze przy naszych drogach zbyt wiele nie trzeba by je wytrzaskac
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

a co powiecie na taki patent... (znalezione kiedys na forum)
Obrazek
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

hm... ciekawie hehe
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

bruczyk ma świętą rację!! :buba: tak wygląda wybite łożysko kolumny. Trzeba pamiętać, że ono oprócz tego, że wybija się na boki to także robi się "bardziej płaskie". Ostatnio to przerabiałem i po założeniu nowych łożysk takiego widoku już raczej nie uświadczysz, bynajmniej przez jakiś czas :lol:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Hm... to znaczy że mamy łożyska powybijane?? skoro w wiekszosci przypadków jest jakiś 1cm przerwy i wszystko jest ok to chyba tak musi być;) ostatnio wywalałem całego mc persona z mechaniorem i powiadał że wszystko jest w porzadku, byłem też na przeglądzie i auto przeszło bez najmniejszego zarzutu. może mi to ktos jakoś wyjaśnić o co chodzi z tą przerwą??
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Chodzi o to że kolumna nie zachowuje ścisłej geometrii. Ma luzy góra dol jak i przód tył oraz prawo lewo. Skutkiem tego jest mniej pewne zachowanie samochodu w zakrętach. Duże prawdopodobieństwo nie równego ścierania opon. A przegląd przejdzie bo to łożysko można załatwić na pierwszej dziurze po wymianie. I będziesz wymieniać co dziennie przy naszych drogach?
m
max05
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: max05 »

Mam takie pytanie ? ile mogą kosztową wachacze do przednich kół ? ile może kosztować taka naprawa u mechanika ?
moje pierwsze polo !!! :):)
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Ja płaciłem za sztuke ok. 90pln. Robocizna ile kosztuje nie wiem, bo wymieniałem sam.
Awatar użytkownika
cycuszki
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:57
Lokalizacja: Kobiernice (okolice Bielska)

Post autor: cycuszki »

Ja też jak kupowałem to za 80-90zł nie pamiętam dokładnie. Co do roboty nie wiem bo brat mi zakładał, nie jest to zbyt skomplikowane bo polówka ma "archaiczne" zawieszenie :D
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

cena tak jak mowicie a wymiana koszt 40-60zł u mechaniora ale szczesze to filozofii z tym nie ma :D:D
no sory nakał trzeba mieć :D lewarek i klucze
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
r
rafal_1903
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 336
Rejestracja: 05 gru 2008, 18:16
Lokalizacja: LESZNO

Post autor: rafal_1903 »

Ja płaciłem 79zł zakładałem z ojcem, tak jak kolega wyżej napisał lewarek i klucze. filozofi nie ma mi to zajeło ok.2godz bo robiłem to 1 raz :)
m
max05
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: max05 »

dzięki za pomoc !!!
moje pierwsze polo !!! :):)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

na allegro wachacze sa nawet tansze. ja szczerze polecam robic to w dwie osoby, wojna z stabilizatorem na lewarku w jedna osobe nie jest zbyt fajna. a jesli wymieniasz tylko ze wzgledu na wytrzaskane gumy, to chyba lepiej zainwestowac w nowe gumy poliuretanowe.
I
Izaf
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 23 gru 2008, 14:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Izaf »

Jeżeli chodzi o poliuretany to zamawiał ktoś z tej firmy? Czy ceny są konkurencyjne?

http://www.bikopur.pl/lang-pl/elementy- ... retan.html

EDIT: Czy kolor ma jakieś znaczenie?

EDIT 2: Dobra już znalazłem, zółte to SPORT...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”