nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

Motyla noga... :shock: nie ważne, że jutro niedziela! Biorę się jutro do dzieła :) jakie proste a zarazem genialne
Awatar użytkownika
peteero
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:37
Lokalizacja: Łochowo k/Bydgoszczy

Post autor: peteero »

a chyba odnalazlem problem. Ale mam pytanie jak najłatwiej dosc do układu tego odmrazania szyb z ktorych leci zimne powietrze to duze bo wczoraj rozgrzalem silnik i wlaczylem na maksa i ze strony pasarzera z tych kratek leci znimne a z mojej strony nie leci wogole za to w nogi wali zimnem i przypuszczam ze sie poprostu cos wyczepilo i wystarczy skrecic jak bylo a tak to ogrzewanie jest nie narzeka a jak znajde czas to przerobie
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

hm... to może rura doprawadzająca powietrze z bocznego nawiewu ci się obluzowała ( może) zobacz od strony pedałów jak idzie Ci rura od bocznych nawiewów może tam coś jest nie tak.
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
peteero
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:37
Lokalizacja: Łochowo k/Bydgoszczy

Post autor: peteero »

tak wlasnie wczoraj stwierdzilem po przeczytaniu kilku postow i juz zrobione faktycznie rura sie obluzowała ale załozylem i juz jest dobrze przy okazji nalałem troche płynu do chłodnicy weszlo jeszcze jakies 0.5 lirta tak na wszelki wypadek dzieki za pomoc i szerokosci
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.
Awatar użytkownika
kiko
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 14 cze 2009, 20:52
Lokalizacja: tychy

Post autor: kiko »

Witajcie
Jak jest u Was z cieplym powietrzem?

u mnie po bokach leci caly czas zimne - czy to normalne ?
cieple leci tylko na: szybe i nogi i te malutkie na boczne szyby.

jak to zmienic aby lecialo cieple wszedzie ?

pozdrawiam
polo - dziwny kolor ? kobiecy ? :)
http://www.kiko.cwaniak.pl

w razie czego służe pomoca w okolicach TYCHOW.
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

To normalne .... zimne zawsze będzie lecieć z bocznych kratek nawiewu ... aby leciało ciepłe powietrze z bocznych kratek trzeba ingerować w nagrzewnicę ... to Raz! A dwa to na przyszłość zanim napiszesz nowy temat użyj szukajki ... wiele razy już o ogrzewaniu było ... Pzdr
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
F
F_ilip
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2009, 9:30

Post autor: F_ilip »

Witam!!! z opoznieniem ale jest up-date.

samochod nadal max 70 C w czasie jazdy....stojac w miejscu jest 90 i cieple powietrze( wniskuje ze nowa nagrzenica pomogla stara byla mega przypchana).
Wymienione:

nagrzewnica
termostat
i raz jeszcze plyn+odpowietrzenie just in case.

Z tego co wiem pompa wody jest nie szczelna, saczy sie z niej...

Pytania:
Czy ta nieszczelnosc moze byc przyczyna?
jesli samochod w trakcie jazdy ma 70 to powinien byc uszkodzony termostat? zmienic na nowy raz jeszcze?

ewentualnie wszelkie inne porady pls.......bo zimno :banghead:

do Crazy: weze sie grzeja ale napewno to co w nich plynie nie ma 90.... czyli termostat?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

skoro duzy obieg wody jest caly czas otwarty to silnik ciezko bedzie zagrzac. przyslon chlodnice i zobacz efekty jesli pomoze to masz termostat do wymiany, tylko uwazaj zebys silnika nie przegrzal z zaslonieta chlodnica.
F
F_ilip
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2009, 9:30

Post autor: F_ilip »

jest elegancko przyslonieta i nie pomaga.

dla mnie najdziwniejsze jest, ze jak stoje to ma 90 jak ruszam to mu spada na 70....
jak w innych autach mialem padniety termostat to byl zimny zawsze a ten tylko w czasie jazdy.
F
F_ilip
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2009, 9:30

Post autor: F_ilip »

i odrazu jeszcze jedno. nr silnika mam G4067....zakladam ze poczatek jest istoty przy identyfikacji czesci. nie moge jednak nigdzie znales termostatu ktory pasil by do tego kodu. Moze mechanior co to robil tez nie mogl i wpierdzielil cokolwiek.

VW POLO (86C,80)

1.3 D (1986.08 - 1990.07); 1272 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: MN

1.4 D (1990.10 - 1994.09); 1398 ccm - 48 KM/35 kW; Silnik: 1W

1.3 CAT (1987.07 - 1994.09); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: MH;NZ;2G;AAV

1.0 CAT (1989.08 - 1994.09); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: AAK; AAU; ACM

1.3 CAT (1989.10 - 1991.03); 1272 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 3F

1.3 (1983.08 - 1988.07); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: HK; MH

1.0 (1985.08 - 1992.01); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: HZ

VW POLO CLASSIC (86C,80)

1.0 (1985.01 - 1994.09); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: HZ; AAU; AAK

1.3 D (1986.08 - 1988.12); 1272 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: MN

1.3 CAT (1987.07 - 1994.09); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: MH; NZ

1.3 (1985.01 - 1987.07); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: HK; MH

1.4 D (1990.10 - 1994.09); 1398 ccm - 48 KM/35 kW; Silnik: 1W

VW POLO coupe (86C, 80)

1.3 G40 (1987.01 - 1990.08); 1272 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: PY

1.3 D (1986.08 - 1990.08); 1272 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: MN

1.4 D (1990.08 - 1994.09); 1398 ccm - 48 KM/35 kW; Silnik: 1W

1.0 CAT (1989.08 - 1994.09); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: AAK; AAU; ACM

1.3 CAT (1987.07 - 1994.08); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: 2G;AAV;MH;NZ

1.3 CAT (1989.10 - 1994.09); 1272 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 3F

1.3 G40 (1990.08 - 1994.09); 1272 ccm - 113 KM/83 kW; Silnik: PY

1.3 (1983.08 - 1987.06); 1272 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: HK; MH

1.0 (1985.08 - 1992.01); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: HZ

1.3 (1991.03 - 1994.09); 1272 ccm - 78 KM/57 kW; Silnik: 3F

VW POLO nadwozie pełne (6NF)

1.0 (1994.10 - 1999.12); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: AAU

VW POLO nadwozie pełne (86CF)

1.0 (1992.08 - 1994.07); 1043 ccm - 45 KM/33 kW; Silnik: AAU

1.3 (1992.08 - 1994.07); 1272 ccm - 54 KM/40 kW; Silnik: AAV

1.4 D (1992.08 - 1994.07); 1398 ccm - 48 KM/35 kW; Silnik: 1W

tu mam liste. czy ktos doradzi ktory to ma byc? czy brac poprostu pod 1.3 z 94 roku?

dzieki
F
F_ilip
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2009, 9:30

Post autor: F_ilip »

tyle, ze to nie jest G40 jako takie.
Jesli G40 ma swoja nazwe wlasnie od poczatku numeru silnika jak hodny :) to mam wrazenie, ze zaraz sie okaze, ze to co jest w dowodzie jest far far far away of tego co pod maska....
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wrzuc zdjecie silnika
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

o masakra takiego syfu na sylniku dawno nie widzialem. ale wracajac do tematu.

szukaj termostatu do AAV
F
F_ilip
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2009, 9:30

Post autor: F_ilip »

trzeba bylo zobaczyc jak go kupilem :) stawiam go na nogi z kazdym miesiacem.
dzieki za info. sprobuje chyba raz jeszcze z termostatem bo nic innego mi nie przychodzi do glowy
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”