WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Filipovic""]Panowie pytanie, jak chce kupić gwint to muszę jakieś konkretne wymiary znać odnośnie amorków czy czego?

http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint ... 11129.html

Mapet nie pisze w ogłoszeniu by go poinformować o czym kolwiek. No wiadomo prócz modelu, może silnika etc.[/quote]
Żadnych innych wymiarów nie potrzebujesz. Ważne, żeby gwint był dedykowany do 6N2.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

[quote=""PiterVR6""]
na odbojach siada, musisz skrócić[/quote]

możesz rozwinąć?
mam ten sam gwint i tę samą sytuację
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

fisitko
Na tłoczyskach masz założone odboje, które zapobiegają obcieraniu samochodu na nierównościach. Jak porządnie glebniesz auto bez ich skrócenia, to będzie beton, bo jedyna amortyzacja wtedy będzie się odbywała na oponach. Ja mam z przodu odboje skrócone o połowę a i tak mi na nich siadło auto. Tyle, że ja z przodu mogę opuścić auto jeszcze max 1.5cm, bo na więcej ten gwint nie pozwoli.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

czyli powinienem:
1. kupić sportowe odboje - twarde np. JOM
2. skrócić odboje - o ile?
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

fisitko
Czasami do zestawu gwintu dołączone są twarde odboje. Ja dostałem je z najtańszym dostępnym gwintem - Tuning Art. Powinieneś zapytać sprzedawcę, jakiego typu odboje są w zestawi. Jeżeli są to piankowe (zazwyczaj żółte lub beżowe) - trzeba dokupić twarde. A jeżeli gumowe (czarne) lub poliuretanowe (czerwone), to luz. Co do skracania - wszystko zależy od tego, jak nisko chcesz zejść. Jeżeli masz jeździć po Krakowie, polecam okolice -80 lub -90. Niżej to samobójstwo. Ja mam ok. -130, ale bez uprzedniej nauki jazdy na glebie nie polecam :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

dzięki JuStIcE
będę działał
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

nie mam opuszczonego gwintu na maks z przodu i jest git
a z tylu natomiast mam podniesiony (wzgledem przodu) 2-3 cm a jest beton to o co tu chodzi, ktoś ma jakieś pomysły?
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

Tył jest lżejszy i przy nowym gwincie moze być beton , chyba ze masz jakieś bycze odboje
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

gwint ma już swoje km za sobą ok 3-4kkm
jak zamontuję takie to powinno pomóc:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3419120362
?
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

[quote=""JuStIcE""]Jeżeli masz jeździć po Krakowie, polecam okolice -80 lub -90.[/quote]
Z własnego doświadczenia wiem, że jesli tankujesz na BP przy Rakowicach, to na -80 już na styk wyjeżdża się na al. 29-listopada, trąc całymi progami o śpiącego policjanta.
Generalnie, -80 dla krakowskich ulic to max do codziennej jazdy.
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

dzięki Kubrick
ale czy te odboje które zapodałem będą ok i pomogą mi w zniwelowaniu betonu?
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Ktoś się orientuje czy taki gwint styknie mi do 6n2 ?? ;>

Obrazek
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

to nie jest gwint do 6N2 :)
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Dzięki :) tyle chciałem wiedziec :)
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

Panowie chciałbym kupić w miarę komfortowe zawieszenie o sportowej charakterystyce (tj nie gwint) i teraz pytanie którą opcję wybrać:

1. seryjne amory + sprężyny obniżające
2. sportowy kit jednej firmy
3. kombinacja np. amory mts sprężyny weitec

Nie chcę już gwintu bo jeżdżę po dziurach, krawężnikach, mam ostry zjazd do garażu i wyjeżdżam często na wieś a z gewinde to męczarnia
Koło 195/45/15
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”