Jak87 86c 88'

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Heheheh kas ma wiedze mega w tym temacie :thumbsup: , patent dobry i jakoś wcześniej też o tym czytałem i o innych podobnych trikach ale nie chciało mi się w to wierzyć.
A tej beny to w moje polo musiał bym za 100 zalać na taką reanimacje :rotfl:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

Wczoraj kolejne 30km i auto jeździ tak jakby nic mu wcześniej nie było..
Gorzej jak się przyzwyczai do takiego paliwa hehe :D 6,6za litr to jednak
sporo przy spalaniu w okolicach 10/100 ;P Mocy nadal brak, zapłon nadal nie ustawiony
do tego wysokie obroty na jałowym i brak sondy robią swoje :)

Czołg GT od kiedy po Gdy/3city będziesz śmigał?
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

myślę że jakieś dwa tygodnie, muszę babci swój przegląd zrobić i wypucować bo babcia już dwa miechy odpalana nie była i czeka w garage.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

Zrobione jakieś 100km i ponownie to samo :( Wracałem z Sopotu i jakieś 2km po odpaleniu
auta zaczęły się te same objawy co powyżej aż auto zgasło podczas jazdy... dojechałem do najbliższej zatoczki
na zasadzie przekręcenia kluczyka i trzymania gazu w podłodze.. żeby nie zgasła. potem kilka prób odpalenia i nic.
Koledzy wyszli na papierosa, i po kilku minutach spróbowałem ponownie. odpaliła normalnie i pojechałem 15km bez problemu ;/

Jedno co zauważyłem, obroty przy każdorazowym odpaleniu auta na ciepłym silniku ~1000 i tak było do dziś.
A w momencie kiedy zaczęły się wariacje, od odpalenia były na ~900 (zauważalna różnica). i potem kiedy
"odżyła" to po odpaleniu obroty znów na luzie ~1000 i tak też dojechałem do domu - na luzie ma 1000,..
I znowu były problemy z ładowaniem..
Czy możliwe jest żeby tego typu problemy z autem wynikały z problemów z alternatorem? ;/
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
Awatar użytkownika
Bishop
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 643
Rejestracja: 12 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: GWE

Post autor: Bishop »

Jako że tutaj się nic nie dzieje... to na rozpędzenie przez czas zimowy coby na wiosnę się coś zmieniło dodaję fotkę !

http://i831.photobucket.com/albums/zz23 ... C_0148.jpg
Pamiętaj, zostałeś praktycznie sam... (na zdjęcia oba pojazdy z 1szego plany zakończyły swój żywot) bo niektóre os. się skończyły albo nic nie robią...
Awatar użytkownika
jaca629
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 30 maja 2009, 21:47
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: jaca629 »

powiem ci tak, jak silniki padaja to zawsze prze lubia zadziwiac , czyli mniej palic i szybciej jezdzic, tak jak by na pozegnanie. Wiec pora chyba na inny silnik , moze cos wiekszego ? :)
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

[quote=""jaca629""]Wiec pora chyba na inny silnik , moze cos wiekszego ? :)[/quote]Gdyby to było takie proste ;) ale jeśli udałoby się do kwietnia uzbierać jakiś fundusz na nowy silnik to z chęcią wstawiłbym coś innego, ale od kasy poprzez zakup czegoś w miarę, a skończeniu na włożeniu tego do auta..pewnie po remoncie, to już chyba za strome schody się robią jak na mnie :)
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

kup 1.3 na gazniku najmniej roboty :)
Awatar użytkownika
jaca629
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 30 maja 2009, 21:47
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: jaca629 »

albo 1.8T :)
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

myślę nad czymś co mniej kosztuje i łatwiej utrzymać niż 1,8T :blush2:
na gaźnikach pewnie ekonomia i nerwy z ustawianiem by mnie zjadły :P
np. 1,4-1,6 pod 100KM to byłoby coś dla mnie ;) albo G bez G wyremontować ;)
ech te marzenia :piwo:
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

Jak tu zaczyna się taki temat ... to ja się pytam kiedy robimy :piwo:
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

[quote=""LeMaNeK""]Jak tu zaczyna się taki temat ... to ja się pytam kiedy robimy :piwo:[/quote] :piwo: jak coś się będzie działo to będziesz wiedział pewnie pierwszy :D
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
Awatar użytkownika
jaca629
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 30 maja 2009, 21:47
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: jaca629 »

1.6 16v :)
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

[quote=""jaca629""]1.6 16v :)[/quote] rzeźba z wszystkim poczynając od łap, podłużnic poprzez wywalenie grodzi bo
pewnie się nie zmieści i licznik z elektryka :P LeMaNeK dasz radę!? :piwo:
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

[quote=""Jak87""]LeMaNeK dasz radę!? :piwo:[/quote]
Jak nie Jak tak :piwo:
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”