Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
smoterek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 09 lip 2010, 18:50

Post autor: smoterek »

Co myślicie o tym: http://powerbox-kms.pl/chiptuning-cennik.html ?
Czy ktoś ma w ogóle jakiegos boxa? Czy to działa?
9N 1.9TDI axr 3d Caractere
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

a z 1.9 TDI 130 da się coś wycisnąć rozsądnie?
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""st0pr0c3nt""]a z 1.9 TDI 130 da się coś wycisnąć rozsądnie?[/quote]
nawet "bardzo rozsądnie" :grin: :crazy:
jeden z bardziej podatnych tdi pd :good:
samym programem 160-170

a jest już sporo ASZ/BLT zbliżających sie do 3 z przodu :oki:
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Myślałem o przeszczepie IC ale czego szukać?. Pewnie trzeba by jeszcze kolektor dać lepszy i wydech żeby wyszarpać parę koników?. Silnik zdrowy a ma już 200 przejechane (pompowtryski stan b.d. turbawka też), ostatnio zatkałem EGR. W sumie to nie wiem czy inwestować w traktor czy może jakiegoś ST focusa sobie sprawić:)
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Bardzo popularną modyfikacją ICka, jest założenie FMIC od Cupry. Intercooler jest ponoć bardzo wydajny i jeśli nie masz spryskiwaczy reflektorów przednich to stosunkowo łatwo go zainstalujesz. Wpisz fraze 9n3 intercooler cupra w google grafika i zoabczysz jak to się montuje.

Sam juz zakupiłem takiego ICka + rury, złączki, opaski. Czekam tylko na uchwyty do intercoolera i bede montował.

Prawda jest taka, że fabryczny intercooler SMIC w 1.9TDI - 130km jest poprostu śmieszny. Nie wystarcza do seryjengo programu, a co dopiero do zachipowanego. Wystarczy pojeździć troche z komputerem logując sobie temperature w dolocie...przy ostrzejszej jeździe potrafi być tam 80 i więcej stopni (!)

Co do wydechu, oczywiście wycięcie kata + przelot w całości najlepiej na 2,5-2,75 cala.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""qqrydza""]Intercooler jest ponoć bardzo wydajny[/quote]
praktycznie jedyne sensowne rozwiązanie :good:
IC z Bpx ma bardzo małe opory przepływu,nie trzeba rzeźbić w belce,dorabiać mocowań, kombinować z orurowaniem itd.
jak to często bywa z chińczykami lub T5 :grin:
no i ma tą przewagę że bezproblemowo odsprzedasz taki zestaw za w miarę rozsądne pieniążki jak Ci się znudzi[quote=""qqrydza""]Co do wydechu, oczywiście wycięcie kata + przelot w całości najlepiej na 2,5-2,75 cala.[/quote]
+1 :good:
za cenę kata z ASZ w skupie masz ori fmic z cupry :grin:
mi nawet udało się wyrwać w nówce sztuce :grin:
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

no już zacząłem rzeźbić tak i prawdopodobnie qqrydza :) może wyjdą z tego niezłe Polo cupry ;)
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

st0pr0c3nt Jak tam, założyłeś ICka?

U mnie wygląda to tak:
Zdjęcia podczas montażu, górna rura została skrócona, dzięki temu udało się ocalić spryskiwacz (!)

Obrazek Obrazek
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
s
steffanek_n9
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2013, 22:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: steffanek_n9 »

Witam. Chciałbym sie dowiedzieć jaką polecacie firmę ze śląska? Chciałbym sobie podnieść moc w mojej polówce 1.4 TDI 75PS
"Śpiesz się powoli..."
J
Jordi
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 04 cze 2013, 9:34

Post autor: Jordi »

Kuracja wzmacniająca u Daniela w Ecu Project ;). Polo posiada 177tyś km. Seria mocno bo 5km nadwyżki :P czyli 80km, pierwszy test wyszło 110km ale troche dymiło... Więc zostało zredukowane na 102km i troszke ponad 244nm ;D

Obrazek Obrazek

Chodzi mi po głowie turbo z ATL, ale odradzono mi co cokolwiek robić w tym silniku z powodu awaryjności 1.4TDI.
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

Ładnie wyszło, jaki koszt modyfikacji?
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
J
Jordi
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 04 cze 2013, 9:34

Post autor: Jordi »

Dzieki. Silnik wyglada na zdrowy.


Jesli chodzi o cene to zostalem potraktowany ulgowo z powodu znajomosci.
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

Jestem umówiony na 10 jutro (19.07), zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
e
emdzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:06

Post autor: emdzi »

witam,

Jakie koszta są upgradu ATD do "ASZ" mówie o setupie:

- turbina ASZ
- robocizna - mechanika
- program

z tego co czytałem przejściówka jest potrzebna itp.

jakiś rzad wielkości w kosztach?

ile seryjne sprzęgło ATD zniesie moc/niuton 350Nm wytrzymuje w dłuższej eksploatacji?
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""emdzi""] turbina ASZ
- robocizna - mechanika
- program[/quote]

turbina 600-1500
robocizna 300-500?????( złączki powinny pasowac jeżeli zostawiasz ori dolot,spływ oleju jest chyba inny :niewiem: )
program 700-1500
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”