Strona 8 z 10
Re: [9N3] Chip tuning kogo polecacie w Polsce ???
: 23 wrz 2012, 13:20
autor: smoterek
Co myślicie o tym:
http://powerbox-kms.pl/chiptuning-cennik.html ?
Czy ktoś ma w ogóle jakiegos boxa? Czy to działa?
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 04 maja 2013, 21:29
autor: st0pr0c3nt
a z 1.9 TDI 130 da się coś wycisnąć rozsądnie?
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 04 maja 2013, 22:03
autor: murzyn
[quote=""st0pr0c3nt""]a z 1.9 TDI 130 da się coś wycisnąć rozsądnie?[/quote]
nawet "bardzo rozsądnie"

:crazy:
jeden z bardziej podatnych tdi pd :good:
samym programem 160-170
a jest już sporo ASZ/BLT zbliżających sie do 3 z przodu :oki:
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 04 maja 2013, 23:04
autor: st0pr0c3nt
Myślałem o przeszczepie IC ale czego szukać?. Pewnie trzeba by jeszcze kolektor dać lepszy i wydech żeby wyszarpać parę koników?. Silnik zdrowy a ma już 200 przejechane (pompowtryski stan b.d. turbawka też), ostatnio zatkałem EGR. W sumie to nie wiem czy inwestować w traktor czy może jakiegoś ST focusa sobie sprawić:)
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 05 maja 2013, 16:42
autor: qqrydza
Bardzo popularną modyfikacją ICka, jest założenie FMIC od Cupry. Intercooler jest ponoć bardzo wydajny i jeśli nie masz spryskiwaczy reflektorów przednich to stosunkowo łatwo go zainstalujesz. Wpisz fraze 9n3 intercooler cupra w google grafika i zoabczysz jak to się montuje.
Sam juz zakupiłem takiego ICka + rury, złączki, opaski. Czekam tylko na uchwyty do intercoolera i bede montował.
Prawda jest taka, że fabryczny intercooler SMIC w 1.9TDI - 130km jest poprostu śmieszny. Nie wystarcza do seryjengo programu, a co dopiero do zachipowanego. Wystarczy pojeździć troche z komputerem logując sobie temperature w dolocie...przy ostrzejszej jeździe potrafi być tam 80 i więcej stopni (!)
Co do wydechu, oczywiście wycięcie kata + przelot w całości najlepiej na 2,5-2,75 cala.
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 08 maja 2013, 22:12
autor: murzyn
[quote=""qqrydza""]Intercooler jest ponoć bardzo wydajny[/quote]
praktycznie jedyne sensowne rozwiązanie :good:
IC z Bpx ma bardzo małe opory przepływu,nie trzeba rzeźbić w belce,dorabiać mocowań, kombinować z orurowaniem itd.
jak to często bywa z chińczykami lub T5
no i ma tą przewagę że bezproblemowo odsprzedasz taki zestaw za w miarę rozsądne pieniążki jak Ci się znudzi[quote=""qqrydza""]Co do wydechu, oczywiście wycięcie kata + przelot w całości najlepiej na 2,5-2,75 cala.[/quote]
+1 :good:
za cenę kata z ASZ w skupie masz ori fmic z cupry
mi nawet udało się wyrwać w nówce sztuce

Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 09 maja 2013, 23:18
autor: st0pr0c3nt
no już zacząłem rzeźbić tak i prawdopodobnie qqrydza

może wyjdą z tego niezłe Polo cupry

Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 18 maja 2013, 22:02
autor: qqrydza
st0pr0c3nt Jak tam, założyłeś ICka?
U mnie wygląda to tak:
Zdjęcia podczas montażu, górna rura została skrócona, dzięki temu udało się ocalić spryskiwacz (!)

Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 19 cze 2013, 15:28
autor: steffanek_n9
Witam. Chciałbym sie dowiedzieć jaką polecacie firmę ze śląska? Chciałbym sobie podnieść moc w mojej polówce 1.4 TDI 75PS
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 08 lip 2013, 22:46
autor: Jordi
Kuracja wzmacniająca u Daniela w Ecu Project

. Polo posiada 177tyś km. Seria mocno bo 5km nadwyżki

czyli 80km, pierwszy test wyszło 110km ale troche dymiło... Więc zostało zredukowane na 102km i troszke ponad 244nm
Chodzi mi po głowie turbo z ATL, ale odradzono mi co cokolwiek robić w tym silniku z powodu awaryjności 1.4TDI.
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 09 lip 2013, 20:31
autor: Alan6R
Ładnie wyszło, jaki koszt modyfikacji?
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 17 lip 2013, 19:50
autor: Jordi
Dzieki. Silnik wyglada na zdrowy.
Jesli chodzi o cene to zostalem potraktowany ulgowo z powodu znajomosci.
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 18 lip 2013, 20:39
autor: Alan6R
Jestem umówiony na 10 jutro (19.07), zobaczymy co z tego wyjdzie.
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 21 lip 2013, 21:39
autor: emdzi
witam,
Jakie koszta są upgradu ATD do "ASZ" mówie o setupie:
- turbina ASZ
- robocizna - mechanika
- program
z tego co czytałem przejściówka jest potrzebna itp.
jakiś rzad wielkości w kosztach?
ile seryjne sprzęgło ATD zniesie moc/niuton 350Nm wytrzymuje w dłuższej eksploatacji?
Re: Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI
: 21 lip 2013, 22:26
autor: murzyn
[quote=""emdzi""] turbina ASZ
- robocizna - mechanika
- program[/quote]
turbina 600-1500
robocizna 300-500?????( złączki powinny pasowac jeżeli zostawiasz ori dolot,spływ oleju jest chyba inny :niewiem: )
program 700-1500