[quote=""Winiacz""]To teraz pozostaje wyczyścić sam silnik.
W brico marche sprzedają taki preparat w srebrnych butelkach z atomizerem, jest mega skoncentrowany, ale trzeba przy nim pracować w rękawiczkach i jakiejś masce, bo bardzo wysusza skórę i wywołuje kaszel.
Wyczyścić da się wszystko, a ten syf na głowicy naprawdę warto, bo to momentalnie poprawia wygląd komory.
[/quote]
Mam K2 Akra, daje sobie radę z naprawdę brudnymi elementami, Dół silnika doczyściłem jak nowy

Górę mam zamiar pomalować w jakis kolor.
[quote=""Winiacz""]
A wrzucanie naklejki "nie trąb poj3bie bo jadę na glebie" przy kicie 60/40 jak dla mnie to trochę niesmaczne.[/quote]
Uwierz mi na słowo, że po naszej pięknej Nidzicy jeżdżę 30/40 km/h i więcej się boję, bo już nie raz usłyszałem nieprzyjemny odgłos podwozia. Zawsze za mną robi się sznurek samochodów, które co chwilę trąbią. Odkąd wpadła naklejka wszystko się jakoś uspokoiło i nikt już nie trąbi

Btw. naklejka jest, bo z czasem myślę o gwincie na przód i sprężynach 60/80 na tył. Btw2 Od wahacza jest około 7 centów, od kata niecałe 5... Więcej myślę, że jak na 60/40 nieźle siadło względem serii
