Strona 9 z 11

[86c/2f] pompa

: 15 lip 2011, 23:03
autor: dany G40
od jakiego silnika ta pompa bo już nie pamiętam [/url] ObrazekObrazek
nr dolny 1585110530
nr górny 1918060960

Re: [86c/2f] pompa

: 16 lip 2011, 8:47
autor: kolunio21
jeżeli pompa jest bez literki na końcu to prawdopodobnie 3bar do wielopunktu. zobacz numery na samej pompie
867 906 091 to 3F, NZ, PY
867 906 091 B to AAU, AAV

Re: [86c/2f] pompa

: 16 lip 2011, 19:23
autor: dany G40
niestety pompa włożona jest w nową obudowę i niema na niej numerów tylko to co na kostce, daje paliwo jak wściekła , prawdopodobnie została mi z golfa 2, 1,3 nz ale pewności nie mam,chce sprzedać ją ale nie mam pewnosci od jakiego silnika była .

Re: [86c/2f] pompa

: 17 lip 2011, 19:08
autor: kolunio21
Jak od golfa nz to daje 3bar.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 21 lip 2011, 0:39
autor: im_the_bomb
Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 21 lip 2011, 11:19
autor: czmc
[quote=""im_the_bomb""]Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.[/quote]

aha, to pewnie będziesz musiał wymienić... :jester: a... i ciekawe, która to pompka już

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 21 lip 2011, 13:22
autor: im_the_bomb
[quote=""czmc""][quote=""im_the_bomb""]Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.[/quote]

aha, to pewnie będziesz musiał wymienić... :jester: a... i ciekawe, która to pompka już[/quote]

Dzisiaj przyjdzie nowa pompa, przy okazji okazało się, że bak jest nieszczelny... wymieniamy. :) Za mojej "kadencji" pierwsza. :D

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 09 sie 2011, 17:20
autor: kudłaty-27
a ja mam pytanie trochę obok tematu... a dokładnie obok pompy paliwa (zewnętrzenej)po obu stronach są jakieś elementy... jeden to jakaś grucha, domyślam się że to jakiś filtr chyba a z drugiej strony coś prostokątnego.... podpowie mi ktoś co to są za rzeczy ? polo 1.3 wielopunkt 1994r

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 10 sie 2011, 0:32
autor: czmc
[quote=""kudłaty-27""]a ja mam pytanie trochę obok tematu... a dokładnie obok pompy paliwa (zewnętrzenej)po obu stronach są jakieś elementy... jeden to jakaś grucha, domyślam się że to jakiś filtr chyba a z drugiej strony coś prostokątnego.... podpowie mi ktoś co to są za rzeczy ? polo 1.3 wielopunkt 1994r[/quote]

przeleć przez ten temat to znajdziesz odpowiedź... na forum już to było

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 14 sie 2011, 17:39
autor: dany G40
Witam kolegów i koleżanki mam 2 pytania odnośnie pompy zewnętrznej 1,czym zakleić obudowę pompy bo przerdzewiałą wyczyściłem i zaczęła sikać benzyną 2 brązowy kabelek od pompy jest w środku czarny jakby przypalony czy to przypadkiem nie masa bo chciałbym pociągnąć nowy od karoserii ,

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 14 sie 2011, 20:34
autor: jaro
Brązowy przewód to masa. Te wżery zakleić możesz klejem dwuskładnikowym, coś ala żywica.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 15 sie 2011, 10:22
autor: dany G40
Dzięki jaro,tylko nie wiem czego szukać może ktoś zna nazwę odpowiedniego siuwaksu,co klei aluminium .
czyli masę mogę bez kanie podciągnąć z karoserii .

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 16 sie 2011, 21:57
autor: kudłaty-27
dzięki za wyczerpującą odpowiedź ;) tylko szukałem na wiele sposobów i ... poza tym co przypuszczam to nie dowiedziałem się nic nowego... a pytam o to tylko z jednego powodu bo jeśli ta wielka grucha to filtr paliwa a ten "prostokąt" to jakiś zasobnik to czy jest to potrzebne bo filtr i tak znajduje się przecież na belce..... sprecyzuje, to co jest tematem mojego pytania znajduje się bezpośrednio przy pompie paliwa...

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 17 sie 2011, 14:20
autor: lukas2305
kudłaty-27, ten prostokątny zbiorniczek to zasobnik 200cm^3 paliwa z siatkę wewnątrz do filtracji zanieczyszczeń większych niż 0,05mm. To taka rezerwa na wypadek oparów w baku i zakrętu w prawo, kiedy to resztka paliwa przeleje się na lewą stronę baku i pompa nie ma co pompować. Wtedy awaryjnie ten zbiorniczek nie pozwala na przedostanie się zbyt dużo powietrza do układu.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 17 sie 2011, 16:53
autor: kudłaty-27
dzięki lukas2305.... nie dawało mi to spokoju bo miałem problem z układem właśnie w tamtej okolicy.... straszne mi brzęczało po włączeniu zapłonu. wymieniłem obie pompy i trochę się uspokoiło ale to chyba jeszcze nie wszystko bo samochód jeździ bez problemu tylko do chwili jak odpuszczę gaz albo jadę z jednostajną prędkością ( obojętnie na jakim biegu) trzymając na stałej prędkości np 70km/h zaczyna przerywać i szarpać silnikiem... stąd było moje pytanie o te elementy bo może któreś z nich przy większym ciśnieniu nie stwarza problemu ale przy hamowaniu silnikiem albo trzymaniu niskich obrotów na biegu w czasie jazdy "dusi" układ... brzmi to mało profesjonalnie ale ciężko to wyjaśnić obrazkowo;).. jak ktoś ma jakiś pomysł to pisać... dzięki