W Styczniu rozpoczęła się operacja swap

Najpierw stary silnik ze skrzynią poszedł out

Następnie trzeba było dorobić płytę pod przednią łąpę:
Nowe koło pasowe z dotoczoną podładką:

Alternator i łapa na swoim miejscu:
Silnik ze skrzynią w komorze:

Rozpoczęły się przymiarki serwa z pompą jednak okazało się że za ciasno.
Wpadła nowa pompa 17tka bez serwa z audi 50:
Wentylator 10cali turboworks tłoczący:
Trochę nowych części
Gwint MTS Gold z Golfa MK1.
Z przodu wpadają zwrotnice z MK1 i będzie customowy gwint.
Tył siada bez większego problemu (oczywiście będą nowe tarcze z tyłu

Przednie wahacze z poliuretanami:

Wpadły także nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne
Komora zaczyna w końcu coś przypominać. Układ chłodzenia spięty zostało jeden trójnik na przelew tylko dołożyć
Graty na dolot już zamówione. Czekam aż zwrotnice wrócą z malowania i będzie można postawić przód na kołach.
Z mechanicznych rzeczy trzeba dokończyć układ hamulcowy, wydechowy, założyć nowy zbiornik paliwa, pompę paliwową i przewody.
I zostanie ogarnięcie całej elektryki. Wstępnie alternator, rozrusznik i wentylator są spięte.