Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
LyszyK
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 493
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:27
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

Post autor: LyszyK »

Paffcio
nie lepiej już kupić kompletne GTi ?? przecież kombinacji jest od groma :angry:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

LyszyK
moze i masz racje, ale mam dostep do motorowni za dobrą kase wiec myslalem o swapie :eat:
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

Witam jestem nowy na forum i proszę o pomoc mianowicie chodzi mi o info na temat tego czy przy wymianie silnika konieczna jest wymiana kompa?
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

tak,
kompa i wiązki
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

pytanie zasadnicze: czy warto tyle kasy pakować dla marnych 6 koni mechanicznych?
silnik dostaniesz za mniej niż 1000 zł + koszt przekładki ~500 zł i kompa +100 zł
czy jest to gra warta świeczki?
może lepiej już na coś mocniejszego, np. 1,4 16V 101 koni? tyle że tu więcej jest przeróbek
civic r18a2/407 1,6 HDi
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

juz zotał wymieniony niestety ale nie znalazłem nic innego:(bo ten silnik był kupiony na "szybkosci"bo stary juz był na wyczerpaniu. dzieki za odpowiedz.

mam jeszcze takie pytanie mianowicie po wymianie brakuje mocy np.rano dopiero jak sie nagrzeje mozna jechać i czy jest to wina własnie kompa,a i jeszcze szarpie w pewnym zakresie obrotów.
Awatar użytkownika
sidewinder3
Pan Kubeczek
Posty: 505
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:52
Lokalizacja: GA

Post autor: sidewinder3 »

Ewentualnych winowajców szukałbym raczej w układzie zapłonowyn począwszy od cewki poprzez kable WN, kopułkę rozdzielacza i czujnik Halla a na świecach kończąc. Może należałoby przeczyścić i zaadoptować przepustnicę albo przyjrzeć się czujnikowi cieczy chłodzącej.
a
andze2o
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2009, 5:58
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: andze2o »

Dzieki wszystkim
pozdro
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Witam.Mam takie pytanie,czy do polo 6n wersji 1043 lub 1.3 bez problemu mozna wlozyc 1.3 3f 75KM? Czy lapy idealnie pasuja? I co trzeba ewentualnie przerabiac.6n 1043 to monowtrysk a 3f ma pelny wtrysk wiec cale okablowanie z 3f,a jak z pompami paliwa i skrzyna biegow?Jak by taka 6n smigala?Ale byla by odelzona,tylko dwa fotele kubelkowe itp.Ktos powie ze jest 1.4 16v tak wiem ze jest, ale pytam o taka opcje.
Awatar użytkownika
Lobuz
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1024
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:43
Lokalizacja: Bogatynia | Wrocław

Post autor: Lobuz »

starszy silnik do nowszej budy? tego chyba jeszcze nie grali;p
cos mi sie wydaje że to nie bedzie łatwe i tanie, i ciekawe jakby z elektryka tutaj było..
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Jazz napewno będzie z instalaają elektryczną. Wiązka z 86c2f nie będzie pasować do 6n. A znów komputer z 3f nie będzie pasować do wiązki z pełnego wtrysku do 6n.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Lobuz""]starszy silnik do nowszej budy? tego chyba jeszcze nie grali;p[/quote]

jest w PL 6n z g40 pod maska
wiec napewno sie da ,pytnie czy warto,w cenie tego silnika(g40) powinienes juz dostac 1.6 16v od gti
ale dolicz jeszcze zawias hamulce i inne rzeczy wiec swap na mocny silnik jest niestety kosztowna zabawa
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

[quote=""Goozik""]
jest w PL 6n z g40 pod maska
wiec napewno sie da ,pytnie czy warto,w cenie tego silnika(g40)[/quote]

A wiesz jaki to silnik 3f?Bo onim mowa,nic nie pisalem o g40.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Gdzieś na forum golfa czytałem o swapie lub o chęci swapa starszego silnika go golfa 4 chyba z mk3 lub mk2 więc wszystko jest możliwe :) Ale czy 3f to mocny silnik ? zadajmy sobie to pytanie ;) i szukać zdrowego 3f to też wyczyn, nawet był tu temat w dziale 2f że ktoś miał silnik po przekładce i mu olej bagnetem wywalało bo miał już słabą kompresję, więc zadaj sobie to pytanie czy warto :)
Obrazek
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Pytam tylko jak to wyglada technicznie.A silnik 3f mam w dobrym stanie zero brania oleju>cale polo coupe tylko ze buda pognita i 1.5tys trzeba by wlozyc w blache.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”