[86c2f] Zmiana pojemności "stroker" z 1.0 na 1.4

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Mac_Abra
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 16 maja 2009, 19:50
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Mac_Abra »

Ładnie rzeźbicie chłopaki, tak trzymać! :good:

Sorry za OT ale jeszcze dodam 3 grosze od siebie dla kolegi vwrulezzz, który pytał się jakieś 2 strony temu o podobne zmiany w silniku NZ:
[quote=""vwrulezzz""]akurat nie jestem posiadaczem vw polo tylko golfa 2 z silnikiem 1.3 NZ na pełnej szprycy niestety nie znalazłem na forum golfa informacji na temat takiej modyfikacji.[/quote]Z tego co wiem, to do tych silników pasuje dół od 1.4 - nie pamiętam oznaczenia, ale pewnie koledzy pomogą (na pewno z płaską głowicą). Natomiast ja bym na Twoim miejscu szukał do przekładki silnika 1.3 3F z Polo GT. Ja taki już zanabyłem do swojej eNZety ;) Oba silniki są podobnej konstrukcji, na wielopunkcie, z zewnątrz prawie identyczne, ale różnią się prawie wszystkim oprócz pojemności :mrgreen: dlatego zalecam kupić cały, razem z osprzętem i wiązką. Ceny już od ok 500-600 PLN... Przyrost? Katalogowo z 55 na 75 KM ale jest potencjał na więcej : ]
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

jak dla mnie silnik 3f to qpa... zakupilem drugie ABU i koles na miejscu mnie go założy a ten ktory lezy sobie w garazu posłuzy do eksperymentow zeby go przerobic na MPI :) dawcy czesci sa wiec tylko ogarnac zeswapowanie dziada i mozna na spokojnie bawic sie przy drugim ABU :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Mac_Abra
Z tych dwoch opcji 3f/abd pod szpryce wolalbym abd mniej koni, ale wiecej momentu, nowsza jednostka i latwa dostepnosc.
adr0444
Mpi bedziesz adaptowac z polo 6n ? Bo chyba nie z nz'ta jeszcze w dodatku z przeplywka :) a tak na boku to ile trzeba dac za takiego abu, pytam z ciekawosci :D
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

abu kompletny z osprzetem wyciagniety z rozbitka 400PLN :) a MPI bedzie hybryda ale wsztstko ujawnie jak odpali i bedzie śmigac :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

jak narazie mono w abu nawet nie chce dobrze śmigać :butcher:
odpala, ładnie sie wkreca ale chodzi troche nierowno i nie ma wolnych obrotow... zmienialismy CPP, krokowca i krecilismy aparatem zapłonowym ale i tak jest to samo :commando:
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Papryczka2004
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:27

Post autor: Papryczka2004 »

Dla tych co maja już w swoich polo wsadzone ABU i ABD niech napiszą jakie autka seryjne można spokojnie objechać... tylko szczerze a nie na zasadze wyprzedzania po chodniku i smiganiu na czerwonym...
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

moje abu orze juz asfalt i na kompie z AAU duuuuzo potrafi a co dopiero bedzie jak sie zwiekszy dawke paliwa :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Papryczka2004
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:27

Post autor: Papryczka2004 »

rozebrałem kompa od golfa 3 co był razem z silnikiem abu i co ja tam mam przełożyć? jest pionowo ustawiona jakaś płytka tak jak w pececie i to jest ta mapa paliwowa? A wogle to przykręciłeś łape od alternatora na 2 śróby? Napisz mi prosze dokładnie czego tam brakuje gwintu na 3 śróbe który można wywiercić w bloku czy takiej nadlewki z gwintem?
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

nie ma tam w czym zrobic gwintu bo normalnie np w AAU jest nadlewka i w niej gwint... wyciaga sie taki prostokat co wyglada jak bios w PC... ja wsadzilem mape z RP i nie podawał wogole paliwa a jak rozebrałem kompa z 1.8 75PS okazało sie ze mapa paliwa jest przylutowana fabrycznie na stałe
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Papryczka2004
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:27

Post autor: Papryczka2004 »

Mape z RP ? troszke oświec mnie bo słaby jestem w czips tuningu. Dzięki za info o tym gwincie co za dupki z vw że nie nadlali tego gwintu. Ja na razie wsadzam ta skrzynie 5 biegów z golfa 3 i mam nadzieje że będzie pasować plug and play. A co do gwintu to słyszałem że w abd jest na 3 śróby hehe ciekawe czym to podyktowane.
Awatar użytkownika
Papryczka2004
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:27

Post autor: Papryczka2004 »

Kurcze czytam twojego posta w dziale usterki... nie wyglada to za dobrze co jest z tym oprogramowaniem? Był na forum kolega co wsadzał ten abu i mape paliwa od pasata i smigało aż miło. Ty masz kompa z golfa 3 do tego silnika abu? wiem że wtyczka nie pasi ale bebechy da sie przełożyć?
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

usterka mniej wiecej ogarnieta choc nie do konca
sam jestem ciekaw czy skrzynia z golfa podejdzie ale słyszalem ze pasuje bo przekłąda sie tylko łapy z polo...
RP to silnik 1.8 na mono z passata i chyba z golfa mk2... nietrybiło poprostu
kompa mam z polo i jutro do niego swapuje mape paliwa z fiata :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Papryczka2004
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:27

Post autor: Papryczka2004 »

Szacunek ja nigdy nie zdradze naszej ukochanej marki vw. Już wolał bym recznie pompować to paliwo niz miec na pokładzie obcego .... :mrgreen:

Ale jak zadziała to po cichu napisz mi tak na wszelki wypadek jaki to fiat :)
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

spoko :) chodzi o producenta sterownika bo to wszystko jest uniwersalne podobnie jak całe monowtryski :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

mam pytanie odnosnie "stroker'a", a dokladniej zmiany pojemnosci z 1.3 na 1.4 przy uzyciu walu korbowego z diesla (1w)
Roznica w skoku to 7.1 mm, czyli tlok bedzie o 3.55 mm za wysoko, sa specjalne tloki (krotsze) do tego typu przerobki, ale czy mozna zastosowac cos takiego ...

blok-> uszczelka glowicy -> plyta 3.55 mm (wycieta laserem na wzor uszczelki) -> uszczelka glowicy -> glowica

czy to zda egzamin ?
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”