nieszczelny nawiew od strony pasażera - 86C2F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

ktoś mniej wiecej wie jak to przerobić?
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

dziękuje - szerokości :*
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

nie ma sprawy :) ... tylko nie caluj heheheheh no chyba ze jestes kobieta to zniose :)
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

ja latem przy zimnym piwku z mysla o zimie przerobilem sobie te nawiewy, teraz gdy jest zimno ciepelko elegancko leci na buzke :)))))
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
p
puca999
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2008, 18:43
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: puca999 »

[quote=""Passlandis""]Kolego z dużych kratek właśnie leci zimno i po przerobieniu poleci ciepełko :grin:[/quote]
Ach tak. Z całości mojej wypowiedzi wynika, że ciepło leci tylko na szyby i nogi. Co innego myślałem, co innego napisałem :)
Awatar użytkownika
BzyQ
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BzyQ »

mam tak przerobione u siebie i polecam każdemu :D szybciej się wnętrze nagrzewa i nawet bez włączonej dmuchawy daje rade :D
było VW Polo 86C2F 1.3 55km
jest Peugeot 309 XL 1.4 67km
jest Peugeot 309 Graffic 60km
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

minus taki ze po przerobieniu latem leci cieplejsze powietrze z tych kratek niz lecialo przynajmniej u mnie :D
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

a jeszcze mi powiedzcie o co chodzi gdy w skali dmuchawy (0,1,2,3) 2 i 3 dmuchają tak samo? - chodzi mi o to ze po przełączeniu z 2 na 3 siła dmuchania nie rośnie
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

no to juz chyba cos skopane bo u mnie na kazdym biegu jest roznica zarowno w dziweku jak i dmuchaniu :)
p
polokombi1.0'92
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2009, 0:02

Post autor: polokombi1.0'92 »

Panowie Witam serdecznie, od niedawna jest właścielem polówki i od razu mam pewiem problem, otóż ogrzewanie praktycznie nie dziala. Przy wlaczaonej dmuchawie na maksa czuc cieplo tylko na wysokosci nor, natomiast przez kratki i na szybe zupelnie nic nie leci... Z czym moze byc to zwiazane?
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""polokombi1.0'92""]Panowie Witam serdecznie, od niedawna jest właścielem polówki i od razu mam pewiem problem, otóż ogrzewanie praktycznie nie dziala. Przy wlaczaonej dmuchawie na maksa czuc cieplo tylko na wysokosci nor, natomiast przez kratki i na szybe zupelnie nic nie leci... Z czym moze byc to zwiazane?[/quote]


jak czuc tylko troche na wysokosci nog to moze masz zepsuty zawor w nagrzewnicy i jest czesciowo zamkniety caly czas i nie puszcza ciepla na nagrzewnice, natomiast jesli jest wszystko sprawne to przy ustawieniu na cieple powietrze i na drugim pokretle na przyklad na nawiew przedniej szyby to cieplo powinno leciec zza deski na szybe przednia i bokami malutkimi podluznymi nawiewam nad kratkami - w kratkach bocznych zawsze leci zimne powietrze i albo sobie je otwierasz albo masz zamkniete - polo tak juz ma i da sie to przerobic tylko po co :)
p
polokombi1.0'92
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 11 gru 2009, 0:02

Post autor: polokombi1.0'92 »

Jeżeli byłby to zwalony zawór to droga i czasochłonna byłaby zabawa z jego naprawą?. Czy któraś z książek traktuje i naprawie tegoż instrumentu?;)
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Witam. Przepraszam, że dołączam się do tematu ale nie bardzo widzę sens zakładania takiego samego nowego :p Otóż borykam się z tym samym problemem :/ Przeczytałem opis przeróbki i wydaje mi się to trochę skomplikowane, nie na moja głowe. Czy jakiś mechanik przerobi mi to? Teraz gdy dojeżdżam do szkoły samo nagrzewanie szyb nie wystarcza, długo jest zimno i ręce sztywnieją :p Mam jeszcze pytanie dotyczące regulacji obrotów suszarki (1, 2, 3), 1 i 2 nie działają mi w ogóle, działa tylko 3 ale irytuje mnie ten hałas :p Tata mówi, że jakaś kostka przy nagrzewnicy się spaliła i to jest temu winne. czy może tak być? ile taka kostka może kosztować?

Z góry dziękuje za pomoc ;*
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""polokombi1.0'92""]Jeżeli byłby to zwalony zawór to droga i czasochłonna byłaby zabawa z jego naprawą?. Czy któraś z książek traktuje i naprawie tegoż instrumentu?;)[/quote]


jak mozna wyczytac w ksiazce z poli zawor z jednej strony laczy sie z wezem od ukladu chlodzenia silnika a z drugiej jest wkrecony w nagrzewnice, ktora z kolei jest wmontowana w nawiew a dokladnie pod dmuchawe ... odnosnie wymiany mozna kupic uzywke zaworu od razu z nagrzewnica na allegro (nikomu sie tego nie chce rozmontowywac) za niewielkie pieniadze a wymontowac mozna sobie pozniej sam zaworek i przekrecic go do swojej nagrzewnicy zeby nie wyciagac calosci

zaworek zobaczysz jak zdejmiesz plastikowa oslonke nad nawiewem i kompem pod maska, jest po prawej stronie jak stoisz przodem do otwartej maski, dochodzi do niego linka z kabiny i ma odpowietrznik -taki bialy zaworek

do tej operacji musisz pozatykac weze idace do nagrzewnicy (wlot i wylot) zeby nie wykapac sie w plynie (najpierw!! wskazane jest odkrecic zbiorniczek zeby wypuscic cisnienie), mozna je zacisnac tez jakims kluczem francuskim byle zablokowac na czas wymiany obieg wody i potem juz demontujesz zaworek ktory trzyma sie jak pamietam na 2 srubkach - reszta dokladnie tak samo tylko w kolejnosci odwrotnej :) wymiana calej nagrzewnicy to juz wiecej zabawy i znajdziesz o tym tutaj - http://www.vwpolo-squad.pl/nawiew_86c.html przy okazji opisu poprawy dzialania nagrzewnicy masz fotki jak co wyglada i jak wymontowac - link z forum kolegow z polo-squadu - prawa autorskie zastrzezone :)

pozdro
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”