POLO 1043cm nie odpala z rana

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Nie mam już siły wymieniłem monowtrysk polo odpaliło odrazy zabrałem się za wymianę końcówki drążka i kół na zimówki chce odpalać a ty oczywiście po staremu kręci kręci i nic trzeba pchnąć polo nie wchodzi na obroty przy dodawaniu gaz gaśnie i staje. Nie mam już pomysłów i kasy może wy coś wymyślicie sam wątpię :( :( czy te polo da się zrobić :(
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Może zapłon przestawiony? A brak kompresji faktycznie może być przyczyną trudnego zapłonu. Ja w tym roku wymieniałem pierścienie koszt to: Pierścienie GOETZE komplet prawie 200zł (może znajdziesz tańsze innej firmy), do tego oczywiście uszczelka pod głowicę od 30(zamiennik) do 50zł(erling) +reszta uszczelek (pod misę olejową, simmering wału od strony rozrządy i uszczelka pod kołnierz uszczelniacza)
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
B
Bizon301
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:15

Post autor: Bizon301 »

Spokojnie... Po kolei. Zobacz wszystko od początku, na spokojnie. Kup "elektrosol", sprawdź połączenia masowe, wyczyść. Zobacz czy kolejność kabli wys. napięcia nie jest pokickana. Wsadź kogoś do fury niech kręci, a ty wsadź wężyk doprowadzający paliwo do jakiegoś słoika, i zobacz czy leci, bo może filter jest zabity. To może być też jakieś sprytne odcięcie na pompie. Pomalutku tylko, i na spokojnie.
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Paliwo pompuje na 100% pompki też są dobre jedyny mój pomysł to zapłon i cewka zapłonowa co sądzicie?
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Gdy cewka jest uszkodzona to zazwyczaj podczas próby uruchamiania nagrzewa się, a z zapłonem to by trzeba sprawdzić Halla i ewentualnie (o ile była możliwość przestawienia) ustawienie lampą stroboskopową.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Sam nie wiem o co chodzi czemu nie chce odpalić jak jest zimny a odpala jak sie rozgrzeje za pierwszym razem no ale problem z obrotami jest cały czas jak sie dodaje gazu to sie dusi i gaśnie dlatego myślę o cewce . Pisałem wcześniej że jest niskie ciśnienie ale to tylko na 1 tłoku na 2 jest prawie dobre a pozostałe są ok wiem że samochody z dużo gorszym odpalają bez problemu dalej czekam na jakieś rady jak zarazie nic nie pomaga w na dniach znowu sie przysiądę do poli i będę sprawdzał wszystko jeszcze raz :(
M
Matty013
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:02

Post autor: Matty013 »

a mi sie wydaje że winna jest głowica... nietrzymajace(wypalone)/żle wyregulowane zawory.

w tym silniku sa regulowane hydraulicznie czy recznie??

jak sie zagrzeje to luzy sa mniejsze (wieksza szczelnosc ->wieksze sprezanie) i odpala z łatwoscią.
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Matty013
Może masz racje z tą głowicą choć mechanik mówił że na tym ciśnieniu spokojnie powinien odpalać a co do zaworów to nie wiem jak są regulowane.
k
kosmita18
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2009, 12:57

Post autor: kosmita18 »

kiedys mialem golfa 2 1.3 i pierun latem z rana ciezko palil,dopiero jak krecilem i krecilem i dawalem gazu wchodzil na obroty i na poczatku chodzil jak chcial,przerywał,dlawil sie no i smierdzialo paliwkiem,pojechalem do mechanika znajomego,wyczyscil mi caly gaznik od A do Z dwa razy z tego co mowil i goolfik pozniej smigal dobrze i odpala.Sie tez okazala ze ssanie niedzialalo:]Wiem ze masz polo a nie golfa i nie 1,3 a 1.0 ale moze cos pomoze;)Pozdrawiam!
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Tak mam polo i to na monowtrysku który z reszto wymieniłem nic to nie pomogło z tego co wiem to ssanie działa problem polega na tym że nie moge go odpalić z rana a jak już zapali i się rozgrzeje to będę go odpalał cały czas bez problemu aż ostygnie koniec jazdy zarazie polo dalej stoi nie mam już kasy ale dzięki za odp
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Koledzy a jakie są objawy przestawionego rozrządu ?
M
Mateusz04
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 17 lis 2009, 10:51

Post autor: Mateusz04 »

Witam wszystkich dawno nie byłem na forum. Mam problem jest wiosna ale jeszcze na koniec zimy mój ojciec zdążył rozbić poline. Z tego powodu że miałem same problemy z silnikiem 1.0 bo zawieszenie jest nowe a buda do czasu wypadku była ok chciałbym jeszcze reanimować pole i zmierzam wrzucić silnik 1.3 lub coś innego ale raczej 1.3 tak żeby wszedł bez przeróbek moje pytanie jest takie co potrzeba do zmiany silinika to tzn. inny komp kable ??? Proszę o pomoc a poza tym potrzebuje tylni błotnik od strony kierowcy, klapę bagażnika 2 zderzaki i tylne lampy (wszystko do kombi). Sam sie zastanawiam czy sie to opłaca robić ale zobaczymy .
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Jak wlozysz 1.3 nic nie musisz zmieniac, bedzie chodzic bezproblemowo na calym osprzecie z 1.0. A co do czesci to poszukaj jest dzial gielda
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siemka jak chcesz robić swap to wkładaj coś mocniejszego na 3f albo coś z 1.6 są takie jednostki które wchodzą bez przeróbek;)
PozdraVWiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”