1,0 hz duśi i dławi jak zimny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Samochodem można jechać tuż po uruchomieniu jednak przycisnąć powinno się dopiero jak osiągnie temperaturę roboczą czyli jak woda uzyska 90 stopni. Olej rozgrzewa się dłużej więc nie zaszkodzi rozgrzanym już samochodem jechać jeszcze parę kilometrów delikatnie i dopiero potem ogień
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Hah :D mój nie łapie nawet 70 :p stary silnik chodził ciągle w 90 stopniach, nowy nie złapał mi jeszcze więcej jak 70 :p
POLO ! i jedzie się lepiej
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

Podłączę się do tematu. W moim 1.3 AAV + LPG, mam podobny problem, z tym ze o ile na zimnym na benzynce chodzi ok, to jak juz się rozgrzeje to są problemy: przy dodawniu gazu on sie dusi tak jakby paliwo nie dochodziło, a przy dojezdzaniu do skrzyzowania potrafi zgasnąć. Dodam jeszcze że na gazie chodzi bezproblemowo. Czego to może być wina?
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

[quote=""byczynho""]Hah :D mój nie łapie nawet 70 :p stary silnik chodził ciągle w 90 stopniach, nowy nie złapał mi jeszcze więcej jak 70 :p[/quote]

to wymien termostat jak najszybciej. Szukaj na forum słowa termostat.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”