Strona 2 z 2
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 08 mar 2010, 16:39
autor: Slay
Silnik dostał tzw samo zapłonu. Ropa lała się do oleju, aż było go tak dużo że dostał się między pierścieniami i do komory spalania. Powstała super mieszanka która napędzała silnik niezależnie od wtrysków... Często dzieje się tak jak olej z dolotu zostanie zassany w większej ilości.
W PD jest o tyle dobrze że w silniku jest klapaka gasząca. W np. AFN można wyjąć kluczyk a silnik dalej będzie się kręcił, zostaje wtedy tylko zduszenie go na 5 biegu. Ogólnie masakra i szczęście ze samochód na gwarancji

Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 11 maja 2010, 21:43
autor: J@REK
Nowy motor na razie działa , zrobione ma 4kk :cool2: Gwarancja oczywiście przedłużona

Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 11 maja 2010, 22:33
autor: LyszyK
[quote=""J@REK""]Nowy motor na razie działa , zrobione ma 4kk[/quote]
Daj na msze :yahoo:
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 06 maja 2011, 23:36
autor: eryk328e46
Czy we wszystkich silnikach pd sa klapki gaszace? Pytam widzialem pare aut na You tube jak wypalaja olej z silnika - masakra
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 07 maja 2011, 10:03
autor: Gaweł
W TDI-kach na PD nie ma klap gaszących ale jak masz manuala to możesz zawsze zdusić go na 5 biegu. Incydenty podobne do tych opisywanych w tym temacie to rzadkość.
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 07 maja 2011, 21:21
autor: Stanley
[quote=""Gaweł""]W TDI-kach na PD nie ma klap gaszących[/quote]Wypisujesz tutaj bzdury, bo ja jeszcze nie widziałem silnika na PD bez klapy gaszącej zwłaszcza te starsze.
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 07 maja 2011, 21:34
autor: Bavar
hehe, mój ma klapę wiec potwierdzam

Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 07 maja 2011, 22:24
autor: ZbysheK
Re: 1,4 TDI Obroty poszły w górę i silnik kaput
: 07 maja 2011, 22:58
autor: Gaweł
Mój błąd przepraszam

. Byłem przekonany że takich klap nie mają po przeczytaniu tego artykułu
http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/a ... iesli.aspx ale w komentarzach można wyczytać że autor zbyt uogólnił przypadek do wszystkich marek .