Strumienica - za i przeciw

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
zibenio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zibenio »

a może ma ktoś jakieś zdjęcie jak powinno wyglądać to wszystko od spodu?

Bez katalizatora , albo w ogole bez kata i strumienicy

Bo z tego co rozumiem to najlepiej wyrzucic środkowy tłumik i katalizator i w miejsce tego wstawic tylko szersza rure

Czy tak?
c
cimensik
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:33

Post autor: cimensik »

mario6n
ale ja chce usunac kata wiesz i czy zamias kata dac strumienice czy zamiast srodkowego ( itak juz go nie ma :P )
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

moim zdaneim strumeinica zamiast kata, potem przelotowy wydech az do konca srodkowy i koncowy.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
zibenio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zibenio »

przelotowy wydech az do konca srodkowy i koncowy. - jak mam to rozumiec?
c
cimensik
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:33

Post autor: cimensik »

przelot moim zdaniem rura np 2cale i tylko koncowy jakis wydech i tyle :grin:
ja sie zastanawim czy dwac strumienice czy cały od kolektora do samego konca przelot okolo 2cale i tylko koncowy. [86c silnik 3f]
Awatar użytkownika
zibenio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zibenio »

Mi się wydaje że najlepiej od kolektora to 3 tłumika zrobic przelat bez niczego :P

nie wiem czy dobrze mi sie wydaje ;]
c
cimensik
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:33

Post autor: cimensik »

zibenio
ja mam teraz katalizator srodkowy przelot i koncowy mini mugn (przelot ) jest głsono ale mysle nad koncoswym od duzgo fita lub seicento ale nie wiem czy dobry pomysł
Awatar użytkownika
zibenio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zibenio »

kurcze nie no trzeba cos wykabinowac żeby byo git :)

mi sie wydaje że trzeba wszystko wywalic i zostawic tylko poczatek i koniec :)
c
cimensik
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:33

Post autor: cimensik »

wiesz ja chce zeby sie tak fajnie dłaił spalinami no jak audi s3 :D v6 3.2 250 koni :D ale to marzenie a wracaja do terazniejszosci to zeby tak bulgotało jak zchodzi z wolnuch obrotów:D chyba kupie na złomie kilka kłumikót koncowych srodkocych i bede przespawywał co kilka dni :D az znajde ten wyjatkowy :grin: :grin:
bo kurde nie mam pomysłu co zrobic zeby był git
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, 21:32 przez cimensik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Nie lepiej nagrać audi s3 v6 3.2 250 koni i puścić na tubę a wydech zostawić w spokoju i nie pogarszać i tak dramatycznych osigąów? :lol:
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
c
cimensik
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:33

Post autor: cimensik »

Artpolo
czy takie zabawne :P?? ale napiałśme przecierz ze to marzenie :grin:
zreszta ostatnio mialem przyjemosc posluchac takiej fury wiec daletego tak napisałem :D apropo to fajnie sie wkreca :d Marzenie
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Podam poniżej kilka wykresów z hamowni dla różnych silników.
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=24
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=34
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=210
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/203.doc

W tych autach dokonano szeregu innych modyfikacji aby współgrały ze strumienicą.
Wnioski wyciągnijcie sami.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
P
Ponte
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 27 paź 2009, 20:16
Lokalizacja: wawa

Post autor: Ponte »

ja wywaliłem katalizator a oto nastepstwa :
- moc taka sam
- nie przeszedl przegladu
- wiecej pali


Czyli same minusy a na dodatek teraz musze kupic katalizator z czym mam kłopot.
Jesli ktos wie gdzie mozna kupic katalizator w niezlej cenie do benzyniaka 1.3 lub 1.4
to piszcie pw.

Katalizator jak nie jest zapchany nie dusi silnika.
Awatar użytkownika
POLOcheck
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 lis 2009, 19:26
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: POLOcheck »

No i w końcu jakaś decyzja? Strumienica + filtr stożkowy (o którym tu wyczytałem) załatwiają sprawę "zastępstwa" za katalizator?
Dziś koleś w sklepie z częściami zaśpiewał mi 800zł za nowy kat, zamiennik za 300zł, strumienica 80zł.
Oczywiście najbliżej mi tej ostatniej wersji (ile ten f.stożkowy kosztuje m.w.?), ale lepiej jeszcze raz zapytać :)
Awatar użytkownika
Thao
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 19 sie 2009, 21:34
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Thao »

[quote=""cimensik""]wiesz ja chce zeby sie tak fajnie dłaił spalinami no jak audi s3 :D v6 3.2 250 koni :D ale to marzenie a wracaja do terazniejszosci to zeby tak bulgotało jak zchodzi z wolnuch obrotów:D chyba kupie na złomie kilka kłumikót koncowych srodkocych i bede przespawywał co kilka dni :D az znajde ten wyjatkowy :grin: :grin:
bo kurde nie mam pomysłu co zrobic zeby był git[/quote]
ja mam taki dzwiek, a wydech wyglada tak, ze mam tylko strumienice i koncowy z ultera :) jak z chodzi z obrotow to sobie strzela z wydeszku. Co prawda w 2f, no ale :) I zastanawiam sie, czy nie wywalic strumienicy, ale jedyne co mnie powstrzymuje, to to, ze dzwiek mi sie nie bedzie podobac :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”