Strona 2 z 4

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 20:25
autor: zibenio
a może ma ktoś jakieś zdjęcie jak powinno wyglądać to wszystko od spodu?

Bez katalizatora , albo w ogole bez kata i strumienicy

Bo z tego co rozumiem to najlepiej wyrzucic środkowy tłumik i katalizator i w miejsce tego wstawic tylko szersza rure

Czy tak?

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 20:36
autor: cimensik
mario6n
ale ja chce usunac kata wiesz i czy zamias kata dac strumienice czy zamiast srodkowego ( itak juz go nie ma :P )

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 20:41
autor: sarecto
moim zdaneim strumeinica zamiast kata, potem przelotowy wydech az do konca srodkowy i koncowy.

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 20:44
autor: zibenio
przelotowy wydech az do konca srodkowy i koncowy. - jak mam to rozumiec?

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:01
autor: cimensik
przelot moim zdaniem rura np 2cale i tylko koncowy jakis wydech i tyle :grin:
ja sie zastanawim czy dwac strumienice czy cały od kolektora do samego konca przelot okolo 2cale i tylko koncowy. [86c silnik 3f]

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:08
autor: zibenio
Mi się wydaje że najlepiej od kolektora to 3 tłumika zrobic przelat bez niczego :P

nie wiem czy dobrze mi sie wydaje ;]

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:20
autor: cimensik
zibenio
ja mam teraz katalizator srodkowy przelot i koncowy mini mugn (przelot ) jest głsono ale mysle nad koncoswym od duzgo fita lub seicento ale nie wiem czy dobry pomysł

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:24
autor: zibenio
kurcze nie no trzeba cos wykabinowac żeby byo git :)

mi sie wydaje że trzeba wszystko wywalic i zostawic tylko poczatek i koniec :)

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:27
autor: cimensik
wiesz ja chce zeby sie tak fajnie dłaił spalinami no jak audi s3 :D v6 3.2 250 koni :D ale to marzenie a wracaja do terazniejszosci to zeby tak bulgotało jak zchodzi z wolnuch obrotów:D chyba kupie na złomie kilka kłumikót koncowych srodkocych i bede przespawywał co kilka dni :D az znajde ten wyjatkowy :grin: :grin:
bo kurde nie mam pomysłu co zrobic zeby był git

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:30
autor: Artpolo
Nie lepiej nagrać audi s3 v6 3.2 250 koni i puścić na tubę a wydech zostawić w spokoju i nie pogarszać i tak dramatycznych osigąów? :lol:

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:33
autor: cimensik
Artpolo
czy takie zabawne :P?? ale napiałśme przecierz ze to marzenie :grin:
zreszta ostatnio mialem przyjemosc posluchac takiej fury wiec daletego tak napisałem :D apropo to fajnie sie wkreca :d Marzenie

Re: Strumienica - za i przeciw

: 15 lut 2010, 21:56
autor: Artpolo
Podam poniżej kilka wykresów z hamowni dla różnych silników.
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=24
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=34
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/wykres.php?id=210
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/203.doc

W tych autach dokonano szeregu innych modyfikacji aby współgrały ze strumienicą.
Wnioski wyciągnijcie sami.

Re: Strumienica - za i przeciw

: 11 kwie 2010, 9:50
autor: Ponte
ja wywaliłem katalizator a oto nastepstwa :
- moc taka sam
- nie przeszedl przegladu
- wiecej pali


Czyli same minusy a na dodatek teraz musze kupic katalizator z czym mam kłopot.
Jesli ktos wie gdzie mozna kupic katalizator w niezlej cenie do benzyniaka 1.3 lub 1.4
to piszcie pw.

Katalizator jak nie jest zapchany nie dusi silnika.

Re: Strumienica - za i przeciw

: 20 kwie 2010, 23:29
autor: POLOcheck
No i w końcu jakaś decyzja? Strumienica + filtr stożkowy (o którym tu wyczytałem) załatwiają sprawę "zastępstwa" za katalizator?
Dziś koleś w sklepie z częściami zaśpiewał mi 800zł za nowy kat, zamiennik za 300zł, strumienica 80zł.
Oczywiście najbliżej mi tej ostatniej wersji (ile ten f.stożkowy kosztuje m.w.?), ale lepiej jeszcze raz zapytać :)

Re: Strumienica - za i przeciw

: 09 gru 2010, 14:06
autor: Thao
[quote=""cimensik""]wiesz ja chce zeby sie tak fajnie dłaił spalinami no jak audi s3 :D v6 3.2 250 koni :D ale to marzenie a wracaja do terazniejszosci to zeby tak bulgotało jak zchodzi z wolnuch obrotów:D chyba kupie na złomie kilka kłumikót koncowych srodkocych i bede przespawywał co kilka dni :D az znajde ten wyjatkowy :grin: :grin:
bo kurde nie mam pomysłu co zrobic zeby był git[/quote]
ja mam taki dzwiek, a wydech wyglada tak, ze mam tylko strumienice i koncowy z ultera :) jak z chodzi z obrotow to sobie strzela z wydeszku. Co prawda w 2f, no ale :) I zastanawiam sie, czy nie wywalic strumienicy, ale jedyne co mnie powstrzymuje, to to, ze dzwiek mi sie nie bedzie podobac :D