Strona 2 z 2

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 10:03
autor: Cooyon
[quote=""andze2o""]i pompka paliwa sie nie załącza[/quote]
Wcale nie startuje?
Napięcia sprawdzałeś?

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 10:31
autor: andze2o
na starym kompie wszystko spoko a jak podłączam ten od 1,4 to nic sie nie dzieje

W jaki sposób napięcie sprawdzić?

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 11:57
autor: Cooyon
Lookałem na schematach i pinologia jest taka sama. Więc najprawdopodobniej ECU blokuje pompę.
Zrób dopasowanie ECU do immo.
0. Włączasz zapłon
1. Wchodzisz w Immo (25)
2. Adaptacja (10)
3. Kanał 00
4. Zatwierdzasz

Powinno zagadać.

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 12:00
autor: andze2o
Spróbuje dzisiaj mam nadzieje ze da rade;]

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 12:09
autor: Cooyon
A tak przy okazji - dlaczego zmieniasz ECU?

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 12:34
autor: andze2o
Chce dopasować ecu do immo
Jak pisałeś wcześniej

Re: wymiana komputera

: 20 lut 2010, 14:18
autor: Cooyon
[quote=""andze2o""]Chce dopasować ecu do immo[/quote]
No to jest efekt wymiany. A dlaczego sama wymiana?

Re: wymiana komputera

: 21 lut 2010, 0:06
autor: andze2o
Miałem silnik 1,0 ale niestety był już do wymiany(regeneracja się nie opłaciła) i zmieniłem na 1,4 a komputer został z 1,0 i muli strasznie,nie ma mocy na zimnym silniku muszę go gasić ze 3 razy zanim będzie dobrze,obroty skaczą jak oszalałe,jak zostawię go dłużej np.odśnieżam szyby to gaśnie.

Re: wymiana komputera

: 21 lut 2010, 8:27
autor: Cooyon
I wszystko jasne.