Strona 2 z 2

Re: Podczas jazdy na wprost sćiąga na prawo

: 19 mar 2010, 18:29
autor: mariusz86
No własnie dzwonilem dzisiaj do tego goscia co mi geometrie robil i powiedzial zebym przyjechal w poniedzialek bo jutro ma nieczynne....tylko ze jadac dzisai do pracy zauwazylem ze wspomaganie ciezej chodzi ( a nie tak dawono wyminialem plyn w wspomaganiu i bylo ok) i jeszcze podczas drogi dwa razy mialem tak ze podczas przyspieszania zaczelo trzepac kierownica na lewo i prawo jak dodawalem gaz a jak puscilem i to ustepowalo( i to nie bylo za kazdym razem gdy przyspieszalem)
czy te dwa objawy moga miec cos wspolnego z ta geometria i wymiana drazków?? i czy jak pojade teraz na geomnetrie to ten gosc ma ja zrobic od nowa czy tylko powiedziec mu zeby przstawil kolo kierownicy na kolumnie??

Re: Podczas jazdy na wprost sćiąga na prawo

: 21 mar 2010, 21:30
autor: Gregor23pl
1.]a sprawdź sobie chłopie czy masz koła dokręcone . bo jak ci trzepie kierownica podczas dodawania gazu to może masz koło popuszczone,

po drugie , przed wjazdem na ustawianie zbieżności sprawdzał czy niema luzów na zawieszeniu i łożyskach kół , bo jak nie to co z tego że ustawi jak autko będzie jeździło po drodze w lewo bądź prawo .

2.]może łozysko w kole jest winne.

tak w ramach wahaczy , kupiłem kiedyś jakis zamiennik wymieniłem jeden wahacz bo jeden był wyrąbany na sworzniach
po ustawieniu zbieżności autko jechało na prawo. a gość mnie sie pytał na ustwieniu zbież. czy autko nie jest czasem po wypadku bo jedno koło jest bardziej do przodu.(to z nowym wahaczem)
wkurzyłem sie kupiłem na drugą strone auta tej samej firmy wymienilem, pojechałem na zbieżność , i nagle koła sa równo .
po ustwaieniu autko jeździ prosto.

o co chodzi , a no o jakość części zamiennych , takie mają odchyły od normy.