Strona 2 z 3
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:14
autor: paffcio
[quote=""dumle""]no panie, to byś był chyba pierwszą osobą która tak kupiła samochód na allegro hehe

[/quote]
nie prawda, ja kupilem tak juz 2 auta

Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:18
autor: sebek88p
Ja jechałem 90 km po auto. Na allegro nie ma co kupować aut. Moj byl ladnie opisany, i nawet klima działała(w opisie):)
Auto się ładnie zbiera, prędkość max : 180 km/h na LPG i 190 na PB98:) Mechanik powiedział że to nie jest tak poważne uszkodzenie w głowicy że będzie wpieprzać cały plyn do komor spalania lub olej walic do chlodnicy. Widac że silniki w AFH są cięzkie do zajechania, 30 tys zrobilem od zakupu i nie odczulem spadku mocy.
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:21
autor: paffcio
[quote=""sebek88p""]i nawet klima działała(w opisie):)
[/quote]
nie rozumiem tych opisów na allegro, klimatyzacja i podkreślenie SPRAWNA :shock:
co w tym takiego dziwnego, ze klimatyzacja jest sprawna ?
powinni pisać, zawieszenie, motor, wspomaganie, poduszki - odziwo sprawne :shock:
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:27
autor: sebek88p
U mnie napisali że klima jest sprawna, a miesiac po zakupie jak chcialem sobie schlodzic kabine to okazalo sie ze nie dziala. A czemu? A bo sprezarki nie bylo. Debil ze mnie nie wiedzialem nawet jak ona wyglada i gdzie powinna byc. Zadzwonilem do typiary i sie pytam jak sie klime wlacza, a ona przycisk sie naciska i dziala, a ja sie pytam A SPREZARKA GDZIE JEST? A JA ZAMUROWALO. CHJWD:)
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:31
autor: ragiern
[quote=""sebek88p""]SILNIK + ROBOCIZNA WYJDZIE Z 2000 ZŁ[/quote]
Aż tak źle chyba nie będzie.

Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:34
autor: Anonymous
ale to jest 16V:)
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:35
autor: dumle
[quote=""Paffcio""][quote=""dumle""]no panie, to byś był chyba pierwszą osobą która tak kupiła samochód na allegro hehe

[/quote]
nie prawda, ja kupilem tak juz 2 auta

[/quote]
bez oglądania ?! :crazy:
[quote=""sebek88p""]Auto się ładnie zbiera, prędkość max : 180 km/h na LPG i 190 na PB98:) Mechanik powiedział że to nie jest tak poważne uszkodzenie w głowicy że będzie wpieprzać cały plyn do komor spalania lub olej walic do chlodnicy. Widac że silniki w AFH są cięzkie do zajechania, 30 tys zrobilem od zakupu i nie odczulem spadku mocy.[/quote]
a no to jeszcze nie jest źle

chodzi tak jak powinien, ale gaz... mi swojego szkoda zagazowywać chociaż napieram nim kilometrów co nie masa i na benzyne miesięcznie lekko 500 idzie

szkoda mi mojej poluni po prostu... a kiedy kupiłeś te auto? bo wydaje mi się że je widziałem na allegro kiedyś
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:50
autor: sebek88p
Ragiern tylko że ja mam 16 zaworowy silnik:( rozrząd 500, uszczelka nie wiem ile, glowica 700, robocizna itp to wyjdzie wiecej...narazie jezdzi, kase zbieram juz na nowy silnik:) ale nie z allegro tylko przez mechanika bo ma znajomosci i dojscia do pewnych zrodel. Gdyby nie ten gaz to bym ja juz opierdzielil do zyda.
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 10:58
autor: sebek88p
Powiem tak...na gazie niby sie silnik psuje, ale na sekwencji silnik jest ZAWSZE odpalany na benzynie i poki nie osiagnie 60 stopni to na gaz nie przelaczy. Gaz jest wtryskiwany w fazie lotnej do kolektora, z 4 wtryskiwaczy, kazdy do osobnego cylindra. Dzięki temu duzo mocy nie stracil, bo ok 5 %, i malo pali. Za 50 zł robie nim 350 km na gazie, gaz kosztuje 2.20 u mnie na shellu.
[quote=""dumle""]a kiedy kupiłeś te auto? bo wydaje mi się że je widziałem na allegro kiedyś[/quote]
Auto kupilem 20 maja 2009. Po tygodniu sprzedałem piękne aluchy 15 " z oponami GOODYEAR 195/45 takze troche mi się zwróciło za nią za co wsadziłem sekwencje. Przez rok czasu nic w niej nie robiłem, tylko zmieniałem oleje, płyny raz zmieniłem, filtry, antene nową zamontowałem i śmigałem:) A ile za nią zapłaciłem? 10 800 zł z przebiegiem niby 128800. Za wnętrze to u mnie ma ocene celującą, tymbardziej że dbam o nią i jest czyściutko. Siedzenia kubełkowe, wygodne z weluru. W środku fajnie się siedzi. Tylko jest za sztywna, ma chyba fabryczne zawieszenie polsportowe, żółte amory i sprezyny ze znaczkami vw. Na zakretach się miło trzyma asfaltu.
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 11:01
autor: ragiern
[quote=""damianese""]ale to jest 16V[/quote]
Wiem, że części do 16V są droższe, ale może mimo wszystko naprawa by się jeszcze opłacała. Tym bardziej, że auto wydaje się być zadbane, dobrze się prezentuje i sprawia przyjemność właścicielowi podczas jazdy.
Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 11:12
autor: dumle
[quote=""sebek88p""]Tylko jest za sztywna, ma chyba fabryczne zawieszenie polsportowe, żółte amory i sprezyny ze znaczkami vw. Na zakretach się miło trzyma asfaltu.[/quote]
mam to samo, ale na forum mówili że tylko GTI miało tak obniżane, więc nie wiem, ale chyba wszystkie 16v siedzą nisko i twardo, więc coś w tym musi być
[quote=""sebek88p""]Auto kupilem 20 maja 2009. [/quote]
to na 100% je widziałem bo też szukałem w tym czasie

ale widocznie było za daleko

Re: 1.4 16V AFH
: 16 kwie 2010, 11:21
autor: sebek88p
No auto jest fajne z tym zawieszeniem ale nasze drogi kalecza każde auto.
Na początku zle mi sie nia jezdzilo, poniewaz 3 lata jezdzilem renault megane classic rodzicow i bylo wieksze, mieksze, lepiej sie prowadzilo i wiecej mozna bylo wsadzic. W tym aucie fajne jest to ze jadac na 5 biegu 80 wciskam gaz i smialo moge wyprzedzac kogos, megana ma tylko 75 km bo zwykly silnik 8v.
Moje nastepne auto to juz nie bedzie rodzina vw, wroce do przeszlosci bo zawsze mi sie najbardziej podobala renault megane coupe. Mialem taka kupic ale los mnie skusil na polo:)
Polo to najladniejsze auto ze wszystkich vw. Jak stoi kolo mnie jakas golfina 3 albo passat to wybral bym polo bo bardziej mi sie podoba:)
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 9:23
autor: sebek88p
Zamówiłem z mechanikiem nową głowicę. Nie będę jeździć jak na gwoździach aż mi auto stanie w trasie. Gaz jest niecały rok więc szkoda:) Tak szybko z niej nie zrezygnuję, bo fajne autko jest i miło się jeździ z taka mocą w tak małej budzie:)
Tak mnie zastanawia ile w polsce jest takich polo z tym silnikiem...
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 11:42
autor: borys_wrocek
sebek88p: po pierwsze, wydrukuj ogłoszenie dołącz umowę , wyślij poleconym do tej typiary list z żądaniem rozwiązania problemu z niedziałającą sprężarką, np. montaż na jej koszt. Jak nie to do sądu ale list spokojnie wystarczy.
Jeżdzenie na uszkodzonej głowicy to jakaś pomyłka, no chyba że nie masz co robić z kasą. Nie mówiąc juz o nie wymienianiu paska rozrządu. Wiem że to spore koszty szczególnie w przypadku twojego silnika, bądź co bądź to zawsze 16V czyli dodatkowy koszt ale wymiana silnika też nie będzie tania a wydałeś już sporo pieniązków na auto więc szkoda było by je zmarnować.
ogólnie autko fajne. tylko załóż temat na temat autka i wrzuć jakieś fotki.
Jeżeli chodzi o ilość 1,4 16V to trochę tego jeździ, ale jeszcze więcej jezdzi 1,6 8V

acha nie jestem pewien ale z tym welurem na fotelach to chyba ktoś cię okłamał.
Re: 1.4 16V AFH
: 17 kwie 2010, 12:03
autor: sebek88p
To nic nie da...W umowie sam zaznaczyłem że stan faktyczny jest mi znany. Gdybym kupił tydzień temu to może i by coś wskurało. A tak już rok minął prawie. Więcej by mnie ten sąd wyszedł niż nowy silnik.
Po prostu nastepnym razem bede uwazac co kupuje. Mechanik po studiach z 30 letnim stazem pod reka jest z aparatura przenosna wiec wszystko wyjdzie. 2 razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi. 30 tysi zrobiłem z tym a auto dalej idzie jak glupie, pali nawet przy minus 20 stopni po 5 dniach odpoczynku za 2 obrotami rozrusznika.