flansza

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
garden92
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2009, 10:56
Lokalizacja: z Katowic
Kontakt:

Post autor: garden92 »

Tzn... Turbo i tak i tak będę montował tylko najpierw muszę się zastanowić czy teraz kupić Polo GT 75km czy może G40 :)
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

hm. moim zdaniem to zły pomysł. wszystko ma swoje plusy i minusy, py g40 jest fajne ale jak słysze od wielu osób narzekanie na kompresor to jakoś nie widzi mi się to. A co do turbiny to też nie za bardzo bo te silniki nie są przystosowane pod doładowanie, no chyba że py plus turbo :grin: . w każdym razie nie liczyłbym na to że będzie łatwo
g
garden92
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2009, 10:56
Lokalizacja: z Katowic
Kontakt:

Post autor: garden92 »

aha a to co można mu pomuc tzn... Wpuścić więcej koni :)
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

robić to co ja :D
g
garden92
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 01 gru 2009, 10:56
Lokalizacja: z Katowic
Kontakt:

Post autor: garden92 »

To znaczy?? Mam robić to co ty ale co dokładnie?
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

za ok. miesiąc lub dwa wrzucę wszystko z budowy mojej polówki to zobaczysz
J
Jedras
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:50

Post autor: Jedras »

Jeśli chodzi o flanszę to ja właśnie je rysuje do wycinki na wj. Aktualnie montuje turbo t25 do PY w wartburgu bo kompresor to porażka... dmucha se te 0.6 bara i leje litr oleju na minute mimo 2 krotnej wymiany wszystkich uszczelnień.
Jakoś te KKK do mnie nie przemawiają, wielkie to jak z lokomotywy, upchnąć to cud i jeszcze się człek parzy otwierając maskę... a ciśnienie bije mniejsze niż maleńka t2, no ale jest lans jeszcze do tego beznadziejny rurowy baranek przy którym spool jak w evo 9 przy 2,5 bara...
Kto chce rysunki flansz do t2 to pisać, mam pod wlot turbo, down pipe z luźnym spustem z wg i spust oleju, wszystko w dwg.
Dopiero się zbieram za zrobienie rysunku wydechu z głowicy pod kolektor więc tego jeszcze niemam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”