Polo strasznie mułowate, duże spalanie, proszę o podpowiedzi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

[quote=""bazi""]Mi tam automat pali 11,65 w miescie i 8,2 na trasie i jakos zyje[/quote]

a ja myślałem ze tylko moja ma taki apetyt na paliwo jak właściciel na alkohol ... :D
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

bleah1986 nie tylko Twoja Pola tyle kopci, bo moja też ma podobne "osiągnięcia".
Jednak jeździmy na zbyt krótkich odcinkach, aby średnie spalanie miało ulec znacznemu polepszeniu.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

artek:
ja miałem sprowadzane polo 1,0 i generalnie polówki takie mają małe przebiegi wiec nie koniecznie musi być skręcone.
ja jeździłem po wrocku i autko dawało radę i spalało mi 5-6 litrów wiec różnica nie jest drastyczna, fakt że do wyprzedzania się nie nadaje.
najważniejsze żeby podłączyć pod kompa i sprawdzić czy wszystko jest ok, może być trafiona sonda lambda tak jak ja miałem.
Będziesz może w czwartek pod aquaparkiem ?? wezmę wag to podłączymy i od razu będzie wszystko wiadomo.
w LPG się nie pchaj bo na pewno się nie skalkuluje. no chyba że jeżdzisz dużo po trasach ale wtedy to lepiej zmień auto.
a
artek86
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 30 mar 2009, 12:00

Post autor: artek86 »

Borys w czwartek mnie nie bedzie ale w weekend moge podjechac gdzies w ustalone miejsce. Podaj mi numer gg to sie zgadamy jak ci pasuje. Pod kompa nie był od poczatku podłaczony wiec nie wiem czy jest wszystko w porządku czy nie ;-)
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

w takim razie dopiero w na początku tygodnia przyszłego bo ja jutro musze jechac do ostrowa wlkp i poznania i wroce dopiero w niedziele pewnie.
a
artek86
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 30 mar 2009, 12:00

Post autor: artek86 »

Spoko dostosuje sie tylko nadal nie mam z Tobą kontaktu, podam ci mój numer gg jak będziesz miał chwile to się odezwij gg:1471451 Pozdrawiam
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

podepnę się pod temat:
podłączyłem kumplowi VW golfa 3 pod Vag i wykryło błąd:
Brak sygnału czujnika Halla.
To podobno ma związek z aparatem zapłonowym.
Kopułka była dosyć brudna w środku poza tym palec rozdzielacza nie udało się sciągnąć.
Dodam że kable WN zostały wymienione.
Przepustnica czyszczona. adaptacjia na 98 kanale nie da się wykonać.
Po odpaleniu auto wchodzi na 2000 rpm i po jakichs 20 sek spada na około 900
Auto jeżdzone za często na LPG i na benzynie gaśnie.

Macie panowie i panie jakieś sugestie co do tego błędu czujnika halla i jak wyregulować te obroty!
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
tomas26
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:22

Post autor: tomas26 »

ja bym sprawdził filtr paliwa może się zasyfił potem zrobił bym czyszczenie i adaptacje przepustnicy,kabelki i świece mogą tez coś zmienić w zachowaniu autka , ja osobiście posiadam LPG i co roku trzeba zmienić świece i kabelki
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

posiadam LPG i co roku trzeba zmienić świece i kabelki
no co ty?? co roku???? serio mówisz? że tak się szybko zużywają??
kiedyś w hondzie miałem gaz ale świece to raz na 30000 zmieniałem.?? ciekawe, ale dzięki za sugestię.
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”