Problemy po deszczu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Maniak90 a jaką masz instalację że sam sobie regulujesz? Ja mam BRC i niestety samemu się nie da.
Das Auto.
Awatar użytkownika
prezesik25
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 17 sie 2010, 6:48
Lokalizacja: Łęczyca / Daszyna

Post autor: prezesik25 »

[quote=""adam""]wiec wniosek jest jeden nieodparowany gaz = przebogacenie mieszanki lpg = wolne opadanie obrotow[/quote]Miałem to samo w golfie 3 z 1.4 ABD. Wystarczyło lekko wkręcić śrubkę z przodu parownika (Landi-Renzo SE81) i już obroty zaczęły szybciej spadać, inaczej "wył" na wolnych.
GG] 9401983
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

instalacja stag100 kupiłem interfejs i ustawiałem i było ok spalanie około 9l LPG
ale wychodzi na to że będę musiał jeszcze jaz ustawić lub dać do ustawienia bo dziś było jeszcze gorzej
auto po odpaleniu i przy gazowaniu do 2tys. trzymało te 2tys. więc chyba mieszanka za bogata jest
a to że gaśnie to chyba dla tego że się zalewa paliwem.
taka jest moja diagnoza
chyba że ktoś ma inne zdanie to czekam na wypowiedzi
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

parę dni temu doszło do tego że nie mogłem auta odpalić (tylko na pych) oddałem do mechanika i okazało się że cewka zapłonowa jest uszkodzona za część i wymianę wziął 150zł jak uważacie dobra cena?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”