[quote=""adam""]wiec wniosek jest jeden nieodparowany gaz = przebogacenie mieszanki lpg = wolne opadanie obrotow[/quote]Miałem to samo w golfie 3 z 1.4 ABD. Wystarczyło lekko wkręcić śrubkę z przodu parownika (Landi-Renzo SE81) i już obroty zaczęły szybciej spadać, inaczej "wył" na wolnych.
instalacja stag100 kupiłem interfejs i ustawiałem i było ok spalanie około 9l LPG
ale wychodzi na to że będę musiał jeszcze jaz ustawić lub dać do ustawienia bo dziś było jeszcze gorzej
auto po odpaleniu i przy gazowaniu do 2tys. trzymało te 2tys. więc chyba mieszanka za bogata jest
a to że gaśnie to chyba dla tego że się zalewa paliwem.
taka jest moja diagnoza
chyba że ktoś ma inne zdanie to czekam na wypowiedzi
parę dni temu doszło do tego że nie mogłem auta odpalić (tylko na pych) oddałem do mechanika i okazało się że cewka zapłonowa jest uszkodzona za część i wymianę wziął 150zł jak uważacie dobra cena?