Strona 2 z 2

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 20:50
autor: cinol
[quote=""Hiszp4n""]mam chyba to samo ale odczuwam to jak wpadnie w większą dziure albo studzienke, z przodu nic nie ucieknie a tył jak by lekko go pociągneło w lewo :) ale tak na mniejszych dziurach to jest normalnie. oczywiście mam mts-a z przodu max skręcony tył 2 cm gwintu zostało.[/quote]

Jakie koło, jakie masz ciśnienie z tyłu w oponach

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 21:09
autor: mario
jedno podstawowe pytanie - jak długo masz gwintowane zawieszenie :?:

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 21:13
autor: cinol
[quote=""mario'""]jedno podstawowe pytanie - jak długo masz gwintowane zawieszenie :?:[/quote]

Tydzień :grin:

Re: Gwint problemy

: 01 lis 2010, 23:14
autor: _edi
To się jeszcze zdążysz przyzwyczaić :D
Miałem podobny problem jak wstawiłem gwint i na tył wskoczyły 195/45/15. Tył cały czas myszkował po drodze, a w koleinach była masakra. Z czasem się przyzwyczaisz, a po zmianie na wąskie laćki i wysoki zawias zdasz sobie sprawę jak bardzo popsułeś auto gwintem i szerokim laciem :jester:

Re: Gwint problemy

: 02 lis 2010, 10:30
autor: cinol
[quote=""_edi""]To się jeszcze zdążysz przyzwyczaić :D
Miałem podobny problem jak wstawiłem gwint i na tył wskoczyły 195/45/15. Tył cały czas myszkował po drodze, a w koleinach była masakra. Z czasem się przyzwyczaisz, a po zmianie na wąskie laćki i wysoki zawias zdasz sobie sprawę jak bardzo popsułeś auto gwintem i szerokim laciem :jester:[/quote]

Ciśnienie zbiłem do 2,3 jest dużo lepiej ,z koleinami raczej nie będę miał problemów bo w IE jestem i tam gdzie jeżdżę są dobre drogi,a zamieniać na wąskie laćki i wysoki zawias nie mam zamiaru no chyba ,że do sprzedaży ,więc nie będę wiedział co popsułem :grin: