Strona 2 z 2

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 28 lis 2010, 19:43
autor: sabled
[quote=""Artpolo""]oraz VW T http://www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQA ... re=related [/quote]
To akurat bzdura! Zobacz to i będziesz wiedział czemu:
http://www.youtube.com/watch?v=uykStESm ... re=related

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 28 lis 2010, 23:04
autor: gwozdz
[quote=""sabled""]To akurat bzdura! [/quote]
Zgadzam się w zupełności. Ten T3 musiał jechać grubo ponad 100km/h żeby się tak poskładać.

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 28 lis 2010, 23:07
autor: benny
[quote=""gwozdz""]sabled napisał(a):
To akurat bzdura!

Zgadzam się w zupełności. Ten T3 musiał jechać grubo ponad 100km/h żeby się tak poskładać.[/quote]

ja tez się zgadzam w 100%

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 29 lis 2010, 11:03
autor: Borek
A ja jestem zdumiony hardością Golfa V w crash teście przy 100km/h. Co prawda pasażerowie i tak pewno nie przezyliby z powodu przeciążeń, ale sama sztywność konstrukcji jest mega :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=1TNFDeK6GLE

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 09 maja 2011, 22:42
autor: asad87
http://www.euroncap.mojeauto.pl/Volkswa ... niowy/253/
Dość interesujący opis po polskiemu ;) i ciekawe zdjęcia. Kawał solidnego samochodu z tej 6R :) nawet napisali jak uderzać bezpiecznie pieszego :)

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 28 maja 2011, 0:03
autor: luki27
http://www.folksam.se/polopoly_fs/1.112 ... _R6546.pdf
Podobnie wg Folksamu,bezpieczeństwo w Polo 6N i 6N2 jest poniżej przeciętnej.W sumie to widać sporo rozbieżności między testami tej organizacji a NCAP.

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 28 maja 2011, 1:04
autor: Amalena
Jeśli narzekacie na poziom bezpieczeństwa w vw spójrzcie na to. http://www.youtube.com/watch?v=M3FdnWU5ecg
Przy czym zaznaczę, że test jest wykonywany przy 60 km/h, hehe ja w tym aucie osiągnąłem 78 km/h, tak zeznał biegły.
Czołówka z pięcio gwiazdkowym autem.

Było ekstra- SPRÓBUJCIE!

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 20 wrz 2011, 15:27
autor: jhosef
[quote=""gwozdz""][quote=""sabled""]To akurat bzdura! [/quote]
Zgadzam się w zupełności. Ten T3 musiał jechać grubo ponad 100km/h żeby się tak poskładać.[/quote]
Jechał 80 i miał tonę zabawek na pace. aby tak się poskładać w normalnym teście musieliby go zrobić puszek po piwie z biedronki :)

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 21 wrz 2011, 8:31
autor: Skfarek
Przy zdjęciach aut z wypadków radzę jeszcze wziąć pod uwagę fakt, iż nie znamy stanu technicznego tych aut, część z tych co się rozpadło na kawałki mogła być zespawana z kilku aut albo przekorodowana na potęgę.

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 21 wrz 2011, 8:46
autor: Borek

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 10 paź 2011, 16:11
autor: asad87
nawet nie sądziłem, że jest aż taka przepaść w konstrukcji pomiędzy golfem II a polo 6N2.... no chyba, że golf już był raz dzwoniony i później wyklepany przez jakiś magików :)

Re: 6N, 6N2, 9N, 6R - Crash Testy

: 14 paź 2011, 21:28
autor: Bielo
6N2 z tylnymi lampami z 6N, odwrotność modnego stylingu :grin: