Strona 2 z 19
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 lis 2008, 13:16
autor: bati
turzol
oddawaj te liczniki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: super, cud, malina :mrgreen:
pozazdroszczę

i nawet przebieg by do mnie pasował :mrgreen:
czekam na dalsze mody w Twoim wykonaniu i chciałbym kiedyś posłuchać Twojego audio :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 lis 2008, 13:44
autor: BaTuS
budziki wypasne, na zywo jeszcze lepiej sie prezentuja
[quote=""Cyprys""]ale ty sie weź za te rdze co ją wozisz na połowie auta[/quote]
po zimie to juz bedzie rost project

Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 lis 2008, 14:09
autor: limpek
Turzol po co ci 2 zegarki

w miejscu cyfrowego powinna siedzieć temperatura zewnętrzna

przynajmniej tak jest 6n2 GTi
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 lis 2008, 14:26
autor: turzol
[quote=""limpek""]Turzol po co ci 2 zegarki

w miejscu cyfrowego powinna siedzieć temperatura zewnętrzna

przynajmniej tak jest 6n2 GTi[/quote]
W tym tkwi cały sekret tej modyfikacji. Środek licznika jest z Lupo natomiast zewn. obudowa jak i analogowy zegarek są z 6N2
Nie ma możliwości podpięcia zegarów z CAN do Polo 6N, dlatego takie myki

A w wskazania temperatury i tak mam na panelu climatronic
-- Sob Lis 22, 2008 2:46 pm --
Jeszcze film na którym widać że udało się odpalić tacho z sukcesem
http://www.youtube.com/watch?v=RUrgeRy5CKA
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 lis 2008, 14:53
autor: Olo
[quote=""turzol""]Środek licznika jest z Lupo[/quote]
Nie tyle co środek a płyta główna

Obudowa, tarcze, wskazówki i zegarek z 6n2 GTI. Trochę czasu zajęło zgranie z tym wszystkim zegarka tak aby dało nim się sterować. Tacho wygląda ekstra

Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 23 lis 2008, 9:36
autor: stonoga
Piękne POLO
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 23 lis 2008, 11:07
autor: turzol
Zebrałem co ciekawsze fotki z przebudowy wnętrza 6N@6N2 i umieściłem w galerii
http://picasaweb.google.pl/turzol/6N6N2#
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 23 lis 2008, 21:30
autor: Goozik
:pad: nie mam pytan.moglbys smiało napiac ksiazake "Polo 6n Sam naprawiam" :mrgreen:
jestem pod wielkim wrazeniem twojego auta. :mrgreen: :gitara:
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 10:43
autor: turzol
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 10:50
autor: jujor
:shock: nie do wiary...
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 10:52
autor: limpek
Na nie wiem

:D jak on to robi że znajduje takie wynalazki

:D
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 10:55
autor: mario
1.4 16V czy 1.6 GTI :?: :?: :?: Ciekawy projekt

Wnętrze super :!: :!: :!:
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 10:57
autor: limpek
To AVY 125KM z 6n2

plus skrzynia biegów bujająca do 200km/h :mrgreen:
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 11:02
autor: turzol
[quote=""limpek""]To AVY 125KM z 6n2

plus skrzynia biegów bujająca do 200km/h :mrgreen:[/quote]
Dokładnie to AVY po przebiegu 60tys km + skrzynia FFT
Zanim jednak znajdzie się pod maską silnik przejdzie troche modyfikacji.
Ogólnie zamysl jest taki żeby dobić do 150PS
Re: Turzol - 6N@6N2 - Turzolowa pasja
: 22 mar 2009, 11:06
autor: limpek
no tak... można się bylo tego spodziewać

:D że turzol nie może mieć nic stock`owego w aucie...
Pewnie nie chcesz go zaturbiac?? bo robią stage na turbo do 220km

Jeżeli chcesz zostać na wolnossącym to ostrzejsze wałki świątka, jakiś filtr z airbox`em i nawiew ze zderzaka. Wieksze wtryski i mapa... można jeszcze podnieść stopien sprężania przez splanowanie głowicy. To chyba tyle co można zrobić bez turbo
