Strona 2 z 4

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 20:18
autor: vwkas18
kolunio21 ja bym się pokusił o sprawdzenie panewek korbowodowych
zamieść jakies fotki to będzie widać jak to wygląda puki co gdybanie

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 20:40
autor: kolunio21
Fotki zrobie i wrzuce:)
vwkas18
A da radę sprawdzić teraz szczelność pierścieni? np. zalewając je olejem lub naftą na noc i zobaczyć czy coś nie ubyło?

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 20:48
autor: vwkas18
kolunio21 można ale czy jest sens
pierścienie to nie majątek skoro masz na wierzchu to lepiej wymienić

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 21:34
autor: kolunio21
A ile może kosztować komplet pierścionków do 3F? pewnie porządne tanie nie będą :butcher:
Mnie jeszcze zastanawia szczelność głowicy może też być że zawór jest nieszczelny, to tylko na jednym garze słabo było,
sam już nie wiem co robić z tym :angry2:
Sory za jakość :agree:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 21:38
autor: vwkas18
kolunio21 50 zł na jeden garnek

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 11 sty 2011, 21:43
autor: leszek
Głowicę zalej naftą będziesz wiedział który zawór puszcza .

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 14:10
autor: adam
Pierścienie goetza
http://e-autoparts.pl/catalog/pierscien ... 23988.html
tu również :)
http://sklep-auto-czesci.pl/pierscienie ... -750-5.php

Moze zawor nie jest szczelny i przepuszcza

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 18:49
autor: vwkas18
zobacz fotę tu też masz zawór na 3 garze
http://allegro.pl/silnik-glowica-polo-i ... 34010.html
o ile się nie myle to kolegi " obrotny "

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 19:30
autor: kolunio21
Dzięki panowie,
No to teraz odbyła się próba zalania cylindrów naftą oto efekty;/
2 i 3 garnek:
ObrazekObrazek
1 i 4 garnek:
ObrazekObrazek

Na to wygląda że pierścionki kaput na 2 i 3 garze:(
mógłby mi ktoś powiedzieć jaki był by koszt wymiany? pierścionki to wiem, ale co jeszcze ewentualnie?

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 19:42
autor: vwkas18
pierścienie 50 na garnek
usczelka pod głowice jakieś 60 zł
śruby do głowicy 60 zł
płyn chłodniczy
olej
do tego sprawdzenie głowicy nie wiem czy trzeba plonować (70 zł)
uszczelka pod ssący 20-25 zł
uszczelka pod wydechowy jakieś 35 zł
takie sa mniej więcej koszty

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 19:52
autor: kolunio21
Dzięki za info:) A na dole nic więcej nie trzeba wymieniać?

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 19:55
autor: vwkas18
kolunio21 wiesz można dużo wymieniać zależy ile masz kasy
bo panewki korbowodowe
półksiężyce
śrubki korbowodowe
zimeringi
itp
zależy czy chcesz robić raz a porząnie kompletny remont czy tylko zrobić by jeździć

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 20:12
autor: kolunio21
Żebym miał tyle pieniążków to bym robił kompletny remont silniczka, silnik miał być do jazdy na codzień a teraz nie wiem czy na części nie pójdzie:(

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 12 sty 2011, 22:12
autor: adam
Pierścionki mogą być zapieczone, silnik mógł być też przegrzany . Opcja też jest taka że jak założysz nowe pierścionki na lustrzana już pewnie gładź tulei to pierścionki mogą się nie dotrzeć poprawnie i silnik będzie palić olej, ale ludzie zakładają i jeżdżą ja osobiście również :D

Re: słaba kompresja na jednym cylindrze

: 13 sty 2011, 18:54
autor: marcintju
kolunio21
jak napisał adam że wymiana samych pierścieni na wytarty już silnik to lipa, kup silnik 1.6 ABU z golfa 3 i ciesz się z jazdy :)