[ALL] Pytania o obniżenie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

40mm spokojnie wejdzie i powinno byc w porzadku. Przy czym, wymiana sprezyn jest polsrodkiem - amory i tak zdechna, a sa sportowe zestawy (springi + amory), ktore zapewniaja nawet niezly komfort jazdy.
Awatar użytkownika
Px2
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:58
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Px2 »

Dokladnie tak jak pisze Kubrick standardowe amorki nie wytrzymaja dlugo ze sportowymi sprezynami, sprezyna sportowa ma skrocony skok, przez co amor bedzie musial to nadrabiac a co za tym idzie amor szybciej "zdechnie".
Obrazek
Awatar użytkownika
mr_raven
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 352
Rejestracja: 22 kwie 2009, 22:18
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mr_raven »

zrob tak jak ja mam -40mm wymienione i sprezynki i amorki i w zakretach lata raz tylko sie nieudalo wyleciec :P i trzebabylo klepac przod ale nienazekam czuc na dolkach ze twarde a;e na rownych drogach to jak sie jedzie to mozna usnac nie kolysze jak pimpongiem
J
Januszek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 05 gru 2009, 19:16
Lokalizacja: EPMB

Post autor: Januszek »

1,6 GLX (6N)
J
Januszek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 05 gru 2009, 19:16
Lokalizacja: EPMB

Post autor: Januszek »

Panowie proszę was o recenzje tego zawieszenia co przedstawiłem w poprzednim poście.
1,6 GLX (6N)
J
Januszek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 05 gru 2009, 19:16
Lokalizacja: EPMB

Post autor: Januszek »

Pomoże mi ktoś w tym temacie ?
1,6 GLX (6N)
Awatar użytkownika
gad
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 21 maja 2009, 22:51
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: gad »

O tym zestawie nic Ci nie powiem bo nie miałem doczynienia.

Ale powiem Ci tak, jak masz w miarę dobre seryjne amorki to wrzuć na nie sprężyny -40/-40 i będzie gitara.
Ja tak zrobiłem, jeżdżę z 4 lata na tym (w międzyczasie jeździłem pół roku na gwincie ta technix - jak dla mnie za sztywno było, auto moim zdaniem ma przede wszystkim jeździć, a na drugim miejscu wyglądać) i jak dla mnie jest idealnie. Auto zniżyło się trochę do ziemi, komfort jazdy wystarczający, a na zakrętach auto trzyma się bardzo ładnie. A z amorkami wbrew powszechnej opinii, że nie dadzą rady i szybko pójdą na śmietnik na razie wszystko w porządku jest i super tłumią nierówności.

Pozdrawiam!
J
Januszek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 05 gru 2009, 19:16
Lokalizacja: EPMB

Post autor: Januszek »

Dziękuje gad za odpowiedź.Moje amorki są oryginalne maja 81 tyś przejechane są sztywne całe zawieszenie jest inne od innych polo 6n model to GlX 1,6.
Po świętach zakupie sprężyny i obsadzę je w Polo,jeszcze raz dzięki gad.
1,6 GLX (6N)
Awatar użytkownika
DanielJar
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 471
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:49
Lokalizacja: Jarosław | Rzeszów

Post autor: DanielJar »

amorki na takich sprężynach długo nie pociągną, kup sobie gwinta
J
Januszek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 05 gru 2009, 19:16
Lokalizacja: EPMB

Post autor: Januszek »

[quote=""Januszek""]http://moto.allegro.pl/item830341606_vw ... _35mm.html
Co napiszecie o tym zawieszeniu ?[/quote]

Dla tego podałem linka co myślicie o tym zawieszeniu.

kolega gat napisał że pomykał (4) lata na oryginalnych amortyzatorach tylko wymienił sprężyny.
1,6 GLX (6N)
Awatar użytkownika
gad
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 21 maja 2009, 22:51
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Post autor: gad »

Dokładnie, a pomykał sporą liczbę km i po niekoniecznie równych drogach.
Więc mówię to z własnego doświadczenia, a nie, że "kolega mówił" czy też "bo tak słyszałem, że się tak powinno robić".
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

Ja do swojej zakupiłem :
- sportowy Kpl 4 amortyzatorów . Średnio utwardzone, gazowe, o skróconym skoku pracy o 25mm. Niemiecka firma TA-TECHNIX
- Kpl sportowych 4 sprężyn zawieszenia. Obniżenie ok. 40mm oś przednia i 40mm oś tylna, średnio utwardzone, progresywne. Niemiecka firma TA-TECHNIX.

Mam już je na stanie.Potrzebuję jeszcze łożyska na przód i rozpórka przód.Planuje je wkleić na wiosnę.( marzec-kwiecień)Pracuję w Warszawie i nie bardzo mam czas na to.Ostatnio przed wigilią wymieniłem reflektory,le to już nie w tym dziale.

obowiązkowo podeśle fotki przed i po operacjii.

pozdro.
boczekking
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
P
Parówa
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Parówa »

Obrazek

czy przy takiej glebie będę mógł spokojnie skręcać????
Obrazek
Awatar użytkownika
Lobuz
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1024
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:43
Lokalizacja: Bogatynia | Wrocław

Post autor: Lobuz »

jak wrzucisz niskoprofilową oponkę to tak, ale przy baloniku to sam nie wiem, chyba będą jakieś problemu.
P
Parówa
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Parówa »

hmmm no właśnie chciałem coś takiego jak na tej focie :) ale zastanawia mnie skręt tak zglebionego auta
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pytania dotyczące stylingu”