[6n] benzyna chodzi jak diesel, dlawi sie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

W temacie podpiętym masz wszystko na temat olejów.
Ja stosuje MOBIL SUPER 2000 10W40 , myślę że przy takim przebiegu będzie odpowiedni.
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
a
aladiesl
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 05 lis 2012, 13:57
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: aladiesl »

Dziękuję za podpowiedzi.
k
krzysztof12
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 01 maja 2012, 20:59

Post autor: krzysztof12 »

Mój też chodzi jak diesel. Jak go uruchamiałem to ludzie pytali czy to "ropniak". ;)
Polo 2001 MPI 6n2 + LPG
f
fototota
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 10 mar 2012, 15:50

Post autor: fototota »

Mam 1,0 AEV z LPG... od jakiegoś czasu chodzi jak Diesel ;/
wymiana oleju po 9 tys km, płynu chłodzącego, filtru paliwa i powietrza... jest jakby lepiej, ale ;/ od dwóch dni nie da się jeździć nim na benzynie -> odpala, trochę poterkocze, ale nie trzyma wolnych obrotów - dławi się i gaśnie ;/
Awaryjne odpalenie na LPG -> nawet na całkowicie zimnym silniku odpala normalnie, pracuje normalnie (wiem, że może zamarznąć mi parownik, ale jakoś do pracy musiałem dziś dojechać).

Co to jest?
Świece i kable zmienione 7 tys km temu...

Aha, odkąd jest chłodniej, bardzo dużo pary (na pewno tylko para) z wydechu. Smrodek zawsze trochę był większy, ale przegląd przeszedł bez żadnego "ale".

Mechanicy rozkładają ręce, że to dziwne i muszą zabrać auto na kilka dni, żeby stwierdzić co to. Fajnie.

Ps. ah, kwestia płynu chłodzącego -> od "kreski do kreski" około 2500km, ale nie bulgocze przy odkręconym zbiorniku ani nie śmierdzi.
Awatar użytkownika
Wojtas153
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wojtas153 »

[quote=""fototota""]Mam 1,0 AEV z LPG... od jakiegoś czasu chodzi jak Diesel ;/
wymiana oleju po 9 tys km, płynu chłodzącego, filtru paliwa i powietrza... jest jakby lepiej, ale ;/ od dwóch dni nie da się jeździć nim na benzynie -> odpala, trochę poterkocze, ale nie trzyma wolnych obrotów - dławi się i gaśnie ;/
Awaryjne odpalenie na LPG -> nawet na całkowicie zimnym silniku odpala normalnie, pracuje normalnie (wiem, że może zamarznąć mi parownik, ale jakoś do pracy musiałem dziś dojechać).

Co to jest?
Świece i kable zmienione 7 tys km temu...

Aha, odkąd jest chłodniej, bardzo dużo pary (na pewno tylko para) z wydechu. Smrodek zawsze trochę był większy, ale przegląd przeszedł bez żadnego "ale".

Mechanicy rozkładają ręce, że to dziwne i muszą zabrać auto na kilka dni, żeby stwierdzić co to. Fajnie.

Ps. ah, kwestia płynu chłodzącego -> od "kreski do kreski" około 2500km, ale nie bulgocze przy odkręconym zbiorniku ani nie śmierdzi.[/quote]
Ja również miałem problemy w zapalaniu na benzynie tzn po zapaleniu i dodaniu gazu było buuu i gasł, a na LPG chodził ok. Przyczyną okazał się czujnik temperatury cieczy. ;)
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Jak to fachowo nazywają na technicznym forum Elektrody Nastawnik przepustnicy do wymiany. Też wymieniałem czujnik ale nie pomagało(lub na jakiś czas), po wymianie nastawnika problem znika. Też często odpalam na gazie i też mam aev w gazie stag 300. Na gazie żadnych problemów .Ale kable, świece , kopułka i palec oraz cewkę musiałem kupić nowe. Bo po 7tyś na gazie padły.

Pozdrawiam.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
f
fototota
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 10 mar 2012, 15:50

Post autor: fototota »

Dziękuję Koledzy :) jedno i drugie wezme pod uwagę. Dam znac o efektach ;)
Ps a jakie to koszty elementów i czas robocizny? Dużo pracy czy raczej chwila moment? Pozdro ;)
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

czujnik wody z 20zl tylko nie kupuj z Topranu!! padnie po raku tak jak w moim wypadku... Silniczek krokowy(nastawnik przepustnicy) nowy 70zł na all + wysyłka ale to zamiennik jedni wolą taki a drudzy używkę ze szrotu wybór należy do ciebie, jeżeli masz zdolności manualne sam wszystko wymienisz zaoszczędzając robocizny:) chyba ze ze śląska to to napisz dogadamy sie za piwko:) Czas to około 1h myślę tak spokojnie i dokładnie:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”