Małe pytanko o akumulator Polo 1.9D rok 98

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

ostatnio wymienialem w golfie i tam byl 74Ah a ze w polo byl juz umierajacy zdaje sie 60Ah to zapodalem ten z golfa. Normalnie jak zakrecilem to muslalem ze pola odleci. w golfie juz slabawo krecil a polo jak szalony. Troszke ten od golfa byl za szeroki ale jakos wszedl. Mozna podpilowac podstawe ale mi sie nie chcialo to by pasowal jak ulal. Zrobie to na wiosne.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

no ten co mam od brata to jest ok 3-4 cm dluzszy od tego co byl. Panowie tak spytam sie z ciekawosci slyszalem ze warto aku styropianem okleic np 3 cm i juz tak z zimna nie dostaje w dupe. Sprawdził juz to ktos moze ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

z praktycznego punktu powiem ci z eniewiele to da jesli auto stoi 8 czy 10 godzina namrozie. W astrze mialem taki oryginalnie montowany w tym aucie ocieplacz ale raczje nic to nie dawalo.
Awatar użytkownika
matii
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 27 paź 2009, 6:45
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Post autor: matii »

Ja jakbym kupował to wybrałbym 74Ah. Diesel musi mieć porządny prąd :P
Była Cordoba Vario FL TDI
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

co fakt to fakt. ale powiem wam cos jeszcze. dzisiaj odpalalem polo. Stala 1.5 dnia nie odpalana no i problem nie chciala zaskoczyc. aku nie jest pierwszej mlodosci to fakt ale podpialem do golfa na kablach. Niby krecila pola ale troszke jej brakowalo. podgrzewalem swieczkami chyba po 2 3 razy nawet z przedluzeniem az uslysze klikniecie przekaznika swieczek i dopiero po meczarniach dala rade. Mysle ze chyba zrobie jakis myk z odpalaniem w razie "wu" na kopciucha. Bedzie mala pochodnia przykladana do uklau dolotowego ale trzeba tez poprowadzic kabelek od rozrusznika do plusa aku pod maska z wlacznikiem. Tak zeby mozna bylo jednoczesnie plomien przykladac do dolotu oraz krecic rozrusznikiem.
v
vanquisz
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: vanquisz »

Faktem jest, iż do poli 1.9 wchodzi 80Ah z prądem rozruchowym 800. Co prawda mój jest już wiekowy i wypadało by go zmienić, ale może przemęczę tą zimę, już prawie luty! a w marcu będzie spoko.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

[quote=""wesol""]Mysle ze chyba zrobie jakis myk z odpalaniem w razie "wu" na kopciucha. Bedzie mala pochodnia przykladana do uklau dolotowego[/quote]
Jeżeli już masz taki kłopot z odpaleniem, jest dostępny w ogólnej sprzedaż STARTER w sprayu, bardzo łatwy w użyciu i rewelacyjny w działaniu, wystarczy troszkę (nie przesadzać z ilością) rozpylić do filtra powietrza przez otwór spustowy wody, od spodu obudowy.

vanquisz hehe optymista, oby Ci się udało, mnie jeden z akumulatorów padł w czerwcu tak z dnia na dzień
Przyjechałem wieczorem z pracy a rano już aku szrot - poszła jedna cela.
Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

Post autor: waglik »

Ja mam KAGER niestety nie pamiętam jakiż to on jest w każdym razie dałem za niego 200 zł. i auto nie było zapalane 2 dni, podchodze do auta przekręcam kluczyk a tu kontrolka od grzania gaśnie po ok. 10 sek. :shock: a o zapłonie to wiadomo nie było mowy, no ale do 3 razy sztuka i zapalił za 3 razem, ledwo co rozrusznik zakręcił ale motor zaskoczył, a potem to już nie było problemów z zapłonem, a aku mam od wakacji... :roll: Zdecydowanie odradzam akumlatory KAGER...
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

[quote=""vjarecki""][quote=""wesol""]Mysle ze chyba zrobie jakis myk z odpalaniem w razie "wu" na kopciucha. Bedzie mala pochodnia przykladana do uklau dolotowego[/quote]
Jeżeli już masz taki kłopot z odpaleniem, jest dostępny w ogólnej sprzedaż STARTER w sprayu, bardzo łatwy w użyciu i rewelacyjny w działaniu, wystarczy troszkę (nie przesadzać z ilością) rozpylić do filtra powietrza przez otwór spustowy wody, od spodu obudowy.

vanquisz hehe optymista, oby Ci się udało, mnie jeden z akumulatorów padł w czerwcu tak z dnia na dzień
Przyjechałem wieczorem z pracy a rano już aku szrot - poszła jedna cela.[/quote]

dzieki ale chyba wiesz ze dieslow z posrednim wtryskiem nie powinno sie odpalac na samostarty czy inne eterowe preparaty. Jedynie silniki z bezposrednim wtryskiem znosza tego typu metody. delikatnie njakby psiknal to by bylo okej ale jak wiecej to zatrzyma wal. Zmienilem aku- dalem ten od golfa i wyczyscilem rozrusznik. pali jak warjat.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

[quote=""wesol""]dzieki ale chyba wiesz ze dieslow z posrednim wtryskiem nie powinno sie odpalac na samostarty czy inne eterowe preparaty. Jedynie silniki z bezposrednim wtryskiem znosza tego typu metody.[/quote]
[quote=""wesol""] Tytuł: Re: co sądzicie o biodieslu z bliski Napisane: Pn maja 18, 2009 12:50 pm
No i AEFa mozna odpalac z pomoca samostartu. Silniki z bezposrednim wtryskiem juz nie.[/quote]
Zastanów się zanim zaczniesz mnie strofować, czyżbyś w między czasie coś doczytał... Czasami mam wrażenie jak by dwie różne osoby pisały twoje wypowiedzi i to nie żebym był upierdliwy :)
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

sorry machnalem sie przy konstrukcji wypowiedzi. Widomą sprawa jest ze samostart psikniety w dolot idzie dalej fortkomory gdzie jest swieca zarowa. tlok nie zdarzy jeszcze sie zblizyc do GMP jak juz dawno nastapi zaplon tego samostarty. Potrafi to zatrzymac nawet prace rozrusznika a wal glowny nawwet zmieni kierunek obrotow. W silnikach z bezposrednim wtryskiem nie ma czegos takiego. Zreszta silniki z posrednim wtryskiem maja wiekszy stopien sprezania bo w okolicach 23 a z bezposrednim maja 19,5 a nawet te 2.0 TDI maja cos kolo 18.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”