nitro to dodatkowa ilosc tlenu. to nie jest paliwo. Paliwa mozemy podlac wtedy bo tlenu jest. Mozna by czysty tlen podawac w dolot ale nie bardzo mozna wiec sie podaje go jako zwiazek z azotem. obniza temp komory spalania tez przy okazji wiec tez duzy plus. Zalozyc taki zestaw do auta, plus strojenie to sa za duze koszty. za te same lub nawet mniejsz epieniazki wymienimy silnik na 1.8T i bedzie lepsza frajda z jazdy.
dokładnie, mówię o propan-butan (mniej wiecej tak samo jakbyś plakiem psiknął czy coś w ten deseń) , jescze raz podaje wątek z 2005r. na którym znalazłem to o czym mówie http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=1491 . Sam trochę popsikałem w filtr i silnik wchodzi na obroty jednak wole poznac jescze kogos opinie na ten temat : )
ale jak ma to niby dzialać? Chcesz go wiecznie zalewac robic mieszanke bogatą?? Cos tam moze i daje ale pytanie tylko jakie tego sa konsekfencje. LPG to wiadomo ze caly czas jest stosowany i niekotrzy na nim jezdza. Nie mozna ot tak sobie zwiekszac ilosc paliwa bo powietrza nie zwiekszysz a puki tego nie zrobisz to mieszanki stechio nie bedzie.
Nitro to nie taka głupia opcja jakby się wydawało. Większość aut ścigających się na 1/4 miały swego czasu podtlenek. Pewnie w pewnych kręgach nadal jest to popularne.
Tutaj filmik z Fifth Gear prezentujący różnicę na Golfie III.