[6n] piszczenie i szumy w prawym tylny kole

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

Widze nikt nie odpisuje ale sie jeszcze zapytam czy sa jakies problemy z wymiana szczek ? na co zwrocic uwage zeby jakiegos babola nie zrobic.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
J@ro
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 wrz 2009, 15:26

Post autor: J@ro »

Jakis rok temu to "przerabiałem" :) firmy zadnej Ci nie polece bo nie pamietam, niewiem ile teraz kosztuja te wszystkie sprezynki, ale do 30zł tonawet bym sie nie zastanawiał i brał. W przeciwnym razie czyszczenie wszystkiego druciana szczotka, benzyna etc a i tak nie ma pewnosci ze za pol roku Ci sie to wszystko nie zapiecze :angry:
Problem na któryja trafiłem to szczeki (z dolnej połki) o 1,5 milimetra szersze od starych= bebny na tokarke, frezowanie rantu oraz minimalne spilowywanie krawedzi okladziny szczeki. Generalnie te bebny to troche niewypał... powodzenia :grin: jak cos niebedzie szło to pisz
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”