[quote=""Czołg GT""]co tam wyszło idealnie 86c są chude zdesie wiec wiadro szpachli tak czy siak do ideał linii.
[/quote]
nie dodałem tego :?: na początku posta z jego zapałem wyprowadzi ale na żywca to albo słabo będzie albo wiele godzin roboczych będzie .
Siem
Sam nie spawałem, ale codzienni pomagałem w pracach...
Niemiec został prawie Polakiem, czekam na twardy dowód.
Mam bardzo nieszczelny garaż bez ogrzewania.
Niestety jeszcze trochę za zimno na lakierowanie wiec poczekam do lata.
Myślę że ze względu na stan blacharski Niemca, będzie łatwiej i szybciej go skończyć.
Przerzucę aluśki, zmienię kierownice , wypiorę tapicerkę, struktura na plastiki, poprawki i będzie git
Silnik niestety kuleje ale ideałów niema , prawda?
Koło jak najbardziej na plus pasuje do polo. Brakuje tylko gleby i lepszej opony,ale wiadomo nie wszystko na raz. Mam nadzieje,ze to dopiero początek zmian na lepsze:)
Czytajcie wszystkie posty, przedstawiam tutaj dwa różne auta.
1---- Auto z pierwszego postu GD 343CN ( pospawane ) najprawdopodobniej nie zostanie dokończone ze względów ekonomicznych. Aktualnie zajeżdżam je w Da Grasso.
2---- Sprowadzone z rajchu GD 179HC w styczniu 2014 r. w którym blacha jest oki, natomiast technicznie bardzo słabo.
Fotki auta wewnątrz i na zewnątrz, to te drugie z Niemiec.
CIEKAWOSTKA.
Auta różnią sie jednym dniem pierwszej rejestracji w Niemczech.
W takim razie to drugie auto w środku wygląda elegancko.
Nie myślałeś, żeby z dwóch aut zrobić 1 ? Skoro w pierwszym, z grubsza zrobiłeś już blacharke..