Polo 86C2F coupe 1.4 D szymo_97

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
szymo_97
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 lip 2015, 22:15

Post autor: szymo_97 »

Zrobiłem sobie panele na głośniki w drzwiach i przeniosłem do nich głośniki z tylnej półki - wrażenia akustyczne dużo lepsze :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wiem, że tweetery nie powinny znajdować się w tym miejscu, ale nie chciało mi się dorabiać do nich kolejnego mocowania gdzieś na słupach, czy przy lusterkach, a niestety nigdzie indziej nie było miejsca, żeby je wcisnąć :/

Przeglądając kilka dni temu OLX natknąłem się na halogeny do jazdy dziennej (z homologacją rzecz jasna) stylistycznie i rozmiarowo podchodzące pod moje Polo, do tego w śmiesznej cenie. Nie myśląc długo kupiłem je dzisiaj i zamontowałem do samochodu na osobny włącznik.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pobór prądu zmniejszony, a dodatkowo korzystny (według mnie) efekt wizualny.

Wydaje mi się, że są ciut za nisko ustawione (w sensie strumień światła), ale to jest do dopracowania :)

W halogenach siedzą zwykłe żarówki ba15s. Myślę nad zamontowaniem tam jakiś porządnych ledowych, celem zmniejszenia poboru prądu i znów poprawienia efektu wizualnego.
Co sądzicie o czymś takim?

http://allegro.pl/p21w-33-smd-5630-socz ... 85486.html
Awatar użytkownika
adamrychu
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 282
Rejestracja: 17 wrz 2013, 16:20
Lokalizacja: Łącko/Nowy Sącz

Post autor: adamrychu »

Lampki wyglądają całkiem fajnie. Masz jakieś szczegółowe fotki w jaki sposób montowałeś je w zderzak? Oraz co to dokładnie za lampy?
Awatar użytkownika
szymo_97
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 lip 2015, 22:15

Post autor: szymo_97 »

Wyciąłem dziury w zderzaku, następnie od środka dorobiłem do nich z żywicy i włókna szklanego takie "łapki" na oryginalne mocowania w halogenach (śruby m6) i dodatkowo wierzchu złapałem śrubkami, którymi przykręca się klosze, żeby to siedziało sztywno i nie wibrowało.

Co wiem o halogenach? Firma Wesem, żarówki P21W, homologacja E20 RL (czyli wynika, że mogę używać ich w Europie jako świateł do jazdy dziennej). :)

Teraz coś z nowości.

Sprzedałem aluski od Forda (których zdj w Polo wrzucałem jakiś czas temu), a nabyłem sobie takie 13 tki za znacznie niższą cenę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Za dużo o nich nie wiem, poza tym, że są w bardzo dobrym stanie (zarówno felgi jak i oponki), pasują rozmiarowo i mają napis "Made in Germany".
Nie jest to może jakiś wypas, ale na pewno ładniej będzie wyglądać niż na stalówkach i cena za całość była naprawdę niska. :)
Awatar użytkownika
szymo_97
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 lip 2015, 22:15

Post autor: szymo_97 »

Zrobiłem sobie dzisiaj instalację elektryczną do świateł dziennych z prawdziwego zdarzenia. Do tej pory włączałem je osobnym włącznikiem, podłączonym bezpośrednio po + od akumulatora. Teraz włączają się same po uruchomieniu silnika, a gasną podczas włączania innych świateł czy oczywiście zgaszeniu silnika.
Bardzo zależało mi, żeby zapalały się one nie po przekręceniu stacyjki, a dopiero jak już silnik zacznie pracować. Mimo twierdzeń niektórych osób, że nie ma takiego kabla, w którym pojawia się prąd po odpaleniu silnika, mnie udało się go zlokalizować (kabel wzbudzenia alternatora) i poprzez zastosowanie przekaźnika "wydusić z niego prąd". W momencie gdy gaśnie kontrolka od braku ładowania akumulatora, zapalają się światła do jazdy dziennej.
Efekt moich prac macie na poniższym filmiku. Jakby ktoś był zainteresowany w jaki sposób go osiągnąłem to służę pomocą. :)
Dodam, że instalacja ta wyniosła mnie 8 zł (koszt dwóch przekaźników).

https://www.youtube.com/watch?v=yej6uWD ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
szymo_97
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 lip 2015, 22:15

Post autor: szymo_97 »

Polo sprzedałem niedawno za 2000 zł, co mnie w pełni satysfakcjonuje.
Pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”