Strona 2 z 2
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 19 gru 2009, 22:59
autor: SoCool
Witam, ja mam taki sam problem jestem posiadaczem Polo 6n2 1,4TDI od 1miesiaca przez pierwsze 3 tyg nic się nie działo lecz od tygodnia przy 80-120km/h zaczął drgać i nie mam zielonego pojęcia o co z tym zrobić... od początku jeżdżę na zimówkach i nagle coś takiego wyskoczyło. Jeśli ktoś znajdzie tego przyczynę proszę o informacje.
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 26 gru 2009, 8:21
autor: Borek83
Też mam ten problem panowie

Nowe letnie i zimowe opony, na obu kompletach dzieje się to samo. Prędkość różnie, najlepiej to widać na 4 biegu ciągnąc go z niskich obrotów.
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 27 gru 2009, 15:58
autor: SoCool
Witam, u mnie przestało pobawiłem się troszkę na śniegu spaliłem kilka litrów gratis opony lekko zdarte i ustało drganie "odpukać"... nie mam nadal pojęcia czego było to przyczyną
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 09 sty 2010, 22:45
autor: ki11er
Witam ,u mnie ten problem ustąpił po wymianie klockow i Końcówki drążka
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 09 sty 2010, 22:57
autor: TOFIK_6n2
Luzy na maglownicy moga tez powodowac drgania kierownicy. Ja tak mam. Na wiosne regenruje magiel zobaczymy czy pomoże.
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 14 sty 2010, 19:25
autor: razzor_6n2
Również mam ten sam problem zaczyna sie powyzej 90 km/h cały samochód zaczyna sie trząść, zaczeło sie to jakieś 3 dni temu, "jedziłem" ;P po dosyć sporym sniegu (nie ubitym), może dostał się on w rózne miejsca i teraz przymarzł... :-( czekam aż sie troche ociepli wtedy zobaczymy.
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 14 sty 2010, 23:58
autor: Ralph
[quote=""r2k4""]Również mam ten sam problem zaczyna sie powyzej 90 km/h cały samochód zaczyna sie trząść, zaczeło sie to jakieś 3 dni temu, "jedziłem" ;P po dosyć sporym sniegu (nie ubitym), może dostał się on w rózne miejsca i teraz przymarzł... :-( czekam aż sie troche ociepli wtedy zobaczymy.[/quote]
Zostaw auto w jakims zadaszonym parkingu w galerii handlowej. U mnie po kilku godzinach wszystko wrocilo do normalnosci.
Bicie mialem powyzej 60 km/h przez zamarzniety snieg na felgach.
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 16 gru 2010, 22:32
autor: stanley2000
u mnie pojawił sie podobny problem, zaczyna drżeć po 80km/godz, zwłaszcza gdy zwalniam bez gazu.
samo rozmrożenie auta pomogło?
Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 17 gru 2010, 0:32
autor: Tomek001
Też mi się coś takiego przytrafiło, ale widziałem, że to ze względu nabitego w koła śniegu. Oczyściłem samemu koła i wszystko gra

Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 17 lut 2011, 20:14
autor: stanley2000
śnieg to jedno, a ost miałem takie objawy jak delikatnie mi uchodziło powietrze w kole przednim:) prawie niezauważalene przez tydzień, a pózniej sie okazało ze jezdziłem z wkrętem w oponie->załatanie dziury w olsztynie 30zł

Re: Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 17 lut 2011, 20:55
autor: egon920
Witam! U mnie czy na oponach letnich, czy zimowych przy prędkości 90-110 km/h zawsze drży kierownica. Nic z tym nie robie, przyzwyczaiłem się

Re: [6n2] Drgania kierownicy powyżej 80 km/h
: 09 mar 2013, 17:05
autor: zielony_fr
Witam, dolacze sie do tematu ze swoim pytaniem . . . Vw Polo 6n2, koła wyważone opony nowe, polosie proste zawieszenie 3 meisiace temu robione. Nic nie bylo uderzone ani nie wjechane w wieksza dziure. Wczoraj wracalem do domu i na trasie zauwazylem cos takiego, zaczelo sciagac raz w jedna raz w druga strone, bic kierownica i to przy roznych predkosciach zdarzalo sie tez przy 40 km/h. Slychac cos po jednej i po drugiej stronie przy skrecie 90 stopni przy ruszaniu lecz przeguby wykluczam ....oba zmienione i odglos nie przypomina przegubu. Chwilami jadac bylo ok za chwile zle... Tarcze klocki tez ok... Pierwsze co przyszlo do glowy to mechanizm roznicowy bo przy przyspieszaniu dzialo sie to intensywniej.... ale teraz jestem na 90 procent pewien ze to maglownica, dodam ze lekko stuka. Co najdziwniejsze po przejechaniu odcinka 50 km zgasilem auto. Odpalilem i wszystko wrocilo do normy no poza oglosem na skreconych kolach. Czy magiel mogl sie zawiesic? Pchalo wspomaganie mocniej w jedna albo druga strone? Ma ktos jakies pomysly?