Trzęsie kierownica przy 120 km

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
gucia89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 24 sie 2014, 23:26

Post autor: gucia89 »

bez kól wszystko równo chodzi a z kołami juz widac cyrki.zobaczcie na filmie.
Nagrałem trzy filmiki,chyba bede musial jechac do wulkanizacji i wypozyczyc na probe inne felgi i inne opony i zrobic jazde próbne.Zrobic tak tak?
https://www.youtube.com/watch?v=p9kUXRC ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=2WdigRm ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=tD8vepS ... e=youtu.be
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

nie ma idealnie odlanych opon, zawsze nawet nowa będzie miała delikatne bicie. Po to się wyważa koła. Dojrzałem na pierwszym filmiku że półośka chodzi jajowato przy przegubie wewnętrznym. Tutaj bym sprawdzał luzy przegubu, po za tym w filmiku daje się słyszeć coś jak by rzężenie łożyska w skrzyni biegów. Może jest to sprawa połączona, uszkodzone łożysko dyfra, wybity przegub a przez to luz i półoś wibruje.
g
gucia89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 24 sie 2014, 23:26

Post autor: gucia89 »

to nie rzesenie tylko o karton tarło a tak nic nie słychac szczególnego co by zwróciło uwage. Piszesz ze koła mam zostawic w pokoju? a ty piszesz ze podejrzewasz to półośke od strony kierowcy ?ta mniejsza ośka? co bys mi radził zeby miec pewnosc?
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

jeśli zamiana kół nic nie daje i to w kilku możliwościach ( przód na tył, letnie na zimówki) to koła bym sobie odpuścił. Jak jest rozleciany przegub to ruszając półośką góra dół będzie wyczuwalny luz. Ciężko coś tłumaczyć jak co trzeba robić i gdzie patrzeć. Jak nie czujesz się na siłach to może podjedź gdzieś na warsztat i ukierunkuj mechanika na co ma zwrócić uwagę i niech zaopiniuje.
g
gucia89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 24 sie 2014, 23:26

Post autor: gucia89 »

Czuje sie na siłach i tez sprawdzałęm poloski góra dól w boki itd. i tak szczerze jest luz ale to ledwo odczuwalny ze 2lub 3 milimetry. ale pojade przy okazji do wulkanizacji i powiem im zeby dali inne felgi i opony na przod i zrobie jazde probną.
A jesli chodzi o mechaników ze mam ich nakierowywac co maja sprawdzic  to wiesz jak jest z mechanikami ze jak dla mnie oni wogole sie nie znaja. mam passata b5 fl i polo 9n od paru lat i nigdy nie dawałem mechanikom tylko sam naprawialem dzieki forum ;p
Po wulkanizacji sie odezwe i dam znac  jakie efekty ;)
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

a takie pytanie laickie, nie wymieniałeś czasem ostatnio np łącznika stabilizatora lub sworznia wahacza? W każdym razie czegoś co naginałeś jakimś łomem, łyżką wahacz w zaparciu o półośkę??? Może ją nieświadomie skrzywiłeś?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”