Re: Coroczny zimowy temat - zmiany opon, rozmiary itp
: 03 paź 2009, 18:32
[quote=""jujor""]pozniej idioci jezdzacy w zimie na latnich (nawet w miescie) wjezdzaja w tylki na swiatlach jak sie tylko zahamuje mocniej... :banghead:[/quote]
najbardziej obawiam się kierowców zajmujących dwa miejsca parkingowe ze względu na gabaryty samochodu: seicento, cinquecento, corsa, fabia na zimówkach z reala o profilu traktora.
Nawet latem trzymam dystans na 3 samochody, gdyż jak nimi nie rzuci od krawężnika do krawężnika to znowu wykonają tzw manewr żbika czyli nagle kierunek - hamulec do zera - skręt w lewo lub prawo. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Najbardziej lubię jechać za tuningowanymi samochodami, BMW (oprócz 7 - ci się lansują 20km/h), mercedesy, passaty, audi (oprócz tych nowych bo im silnik staje i długo ruszają) i omegi - Ci kierowcy z reguły wiedzą dokąd jadą. Dlatego czasami dobieram samochód, za którym jadę lub wpuszczam kogoś przede mnie aby sam się martwił
Idę o zakład, że moje opony letnie mają lepsze parametry jezdne zimą od niejednej zimówki :oki:
Poprzednia zima na letnich Continentalach Contact II 195/50/16. Zero poślizgu no i wiadomo, że zimą jeździ się ostrożniej.
najbardziej obawiam się kierowców zajmujących dwa miejsca parkingowe ze względu na gabaryty samochodu: seicento, cinquecento, corsa, fabia na zimówkach z reala o profilu traktora.
Nawet latem trzymam dystans na 3 samochody, gdyż jak nimi nie rzuci od krawężnika do krawężnika to znowu wykonają tzw manewr żbika czyli nagle kierunek - hamulec do zera - skręt w lewo lub prawo. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Najbardziej lubię jechać za tuningowanymi samochodami, BMW (oprócz 7 - ci się lansują 20km/h), mercedesy, passaty, audi (oprócz tych nowych bo im silnik staje i długo ruszają) i omegi - Ci kierowcy z reguły wiedzą dokąd jadą. Dlatego czasami dobieram samochód, za którym jadę lub wpuszczam kogoś przede mnie aby sam się martwił

Idę o zakład, że moje opony letnie mają lepsze parametry jezdne zimą od niejednej zimówki :oki:
Poprzednia zima na letnich Continentalach Contact II 195/50/16. Zero poślizgu no i wiadomo, że zimą jeździ się ostrożniej.