Strona 2 z 2
Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 13 maja 2011, 12:31
autor: zajaczek
Dzieki

Wkoncu wiem co mam ( poza wielkimi dziurami w podlodze i progach)
od przyszlego tygodnia fotorelacje pewnie zrobie z odbudowy - auto idzie na spawanie usztywnianie itp
( ma byc zabawka do Lap race i Real Race Division - tak wiec moze cos mocniejszego tam wsadze )
Nadal nie znalazlem tematu do "witania sie" itp

Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 14 maja 2011, 15:37
autor: Bruczyk
Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 14 maja 2011, 16:06
autor: zajaczek
Racje masz drogi kolego

Poprostu nadmiar informacji przekroczyl moje zdolnosci pojmowania
Moja wina moja wina moja wina
za kare zarejestruje sie na forum opla calibra - i nabije tam stats sobie 200 postow w weekend
a tak serio dzieki

Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 08 lip 2011, 22:28
autor: Iguan
[quote=""bruczyk""]
3f potocznie zwany GT 75km.
Główne różnice między NZ a 3f to wałek rozrządu i oprogramowanie komputera. Jest tego więcej ale nie chce mi się szukać szczegółowych danych
[/quote]
Witam serdecznie
Czy któryś z was Panowie mógłbym szerzej rozwinąć ten temat ? Jestem tym mocno zainteresowany poniewaz zastanawiam sie czy po zakupie auta z tym silnikiem 55km istnieje mozliwosc bez wiekszych ingerencji (wymiana walka i sterownika) zrobic z niego 75km czy jednak jest niezbednym wieksza zabawa ? Jakie są róznice jesli chodzi o "bebechy" typu wał (czy jest jednakowy) , tłoki , głowica , zawory? czy jednak tutaj tez są jakies zasadnicze zmiany miedzy wersją 55km a 75km ? Zastanawiam sie poprostu czy uparcie szukac jednostki fabrycznej 75km czy mozna kupic ten 55km ktorych jest znacznie wiecej w sprzedazy i za w miare niewielka ingerencja zrobic z niego 75km ?
Pozdrawiam
Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 09 lip 2011, 9:51
autor: kolunio21
Siema żeby zmodzić 55ps do 75ps było łatwe to podejrzewam że każdy by miał zrobione;) różnica jest w skoku tłoka w 3f nóźki są krótsze no i jeszcze kilka innych rzeczy kolego. Nie opłacalna zabawa chyba że masz duży zasób części;)
poczytaj ten temat trochę rozjaśni Tobie sprawe
viewtopic.php?f=12&t=14874
Re: Silnik Polo GT? róznice..
: 14 lip 2011, 3:14
autor: reprobate7
Podsumuję...
Jeśli masz 1.0(AAU) lub 1.3(AAV) na pojedynczym wtrysku możesz się bawić w kombinowanie z 1.4 ABD lub 1.6 ABU.
Jeśli masz 1.3 na wielopunktowym wtrysku NZ(55KM) i chcesz mieć75KM, kup 3F.
Jeśli masz 1.3 3F(75KM lub 78KM) na wielopunktowym wtrysku i myślisz o założeniu kompresora, kup PY(G40).
Wszystko oczywiście było już poruszane, wystarczy poszukać
