Jakie przewody zapłonowe.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

U mnie było tak samo falowały obroty czasami nawet gasła. Kopułka była peknięta. kupiłem uzywaną od Audi (Bosch) i gitara. Zobacz może przewody zapłonowe mają przebicie . Tak jak dany G40 pisze może palec wypalony jest.
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

Witam czy przewody do kopułki mają przyjśc w takiej kolejności ?

Obrazek
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siema Yankes tam gdzie masz nr 2 powinien być numer 1,
na przyszłość to ustawiasz rozrząd na znaki wtedy palec patrzy na 1 garnek, dalej wiesz 3 , 4 , 2
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

a nie czasem zamaist 4ki 1nka ?

bo wedlug tego linku wychodzi na to ze zamiast 4ki ma byc 1

http://www.polo-land.fr/forum/ftopic2002.php

tak rozumuje to ;p
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
v
viper26
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2011, 13:41

Post autor: viper26 »

Panowie zamowilem kable wysokiego napiecia NGK i swiece Bosch-a, jak przyjda musze to wymienić i tu mam pytanie bo nigdy tego nie robiłem:
- jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)
- swiece wkrecać na "czuja" , czyli nie za silno nie za słabo?
- no co uwazać itp itd

Ogólnie wszystkie wskazówki mile widziane:)

VW Polo 86c2f 1.0 AAU 93r
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""viper26""] jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)[/quote]
okręcić obudowę :blush2:
[quote=""viper26""]- swiece wkrecać na "czuja" , czyli nie za silno nie za słabo?[/quote]
dynamometrem 25-30Nm lub ręcznie; byle nie za mocno...
[quote=""viper26""]- no co uwazać itp itd[/quote]
na kolejność przewodów w kopułce.
Wymień najpierw pojedynczo świece, tj zdejmujesz jeden przewód ze świecy, odkręcasz świece, wkręcasz nową, zakładasz przewód spowrotem. Potem wymieniaj pojedynczo przewody, tj wyciągasz jeden stary przewód, sprawdzasz który ma tę samą długość z nowych i montujesz nowy. Potem następny stary demontujesz, porównujesz i montujesz...
Taka metoda wydaje mi się najbezpieczniejsza jak na pierwszy raz...
v
viper26
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2011, 13:41

Post autor: viper26 »

[quote=""lukas2305""][quote=""viper26""] jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)[/quote]
okręcić obudowę :blush2:[/quote]

Tą obudowe sie odkręca razem z monowtryskiem co jest w środku??? Czyli po prostu trzeba sciagnac wszystko tak?

Obrazek
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""viper26""]Tą obudowe sie odkręca razem z monowtryskiem co jest w środku??? Czyli po prostu trzeba sciagnac wszystko tak?[/quote]
Odhaczasz zatrzaski które sa wokoło obudowy, zdejmujesz pokrywę obudowy, wyjmujesz filtr powietrza i tam powinienieś zobaczyć nakrętki którymi jest obudowa przykręcona :closedeyes:
Obudowę bedzie trzymał jeszcze wąż od odmy który musisz odczepić od obudowy :blush2:

Zdejmujesz samą plastikową obudowe :blind:
v
viper26
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 sty 2011, 13:41

Post autor: viper26 »

Dzieki chłopy za pomoc:) :piwo:

Panowie wymienilem dzis kable i swiece iiii...strach jeździc bo taka moc:) :D

Koszt wszytkiego 180zł
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Czy aparaty zapłonowe są zamienne między silnikami? wszystkie mają czujnik w środku to wiadomo, ale czemu mają różne numery nabite jak na pierwszy rzut oka są identyczne?
O co mi chodzi, rozleciał mi się od PY, wsadziłem od AAU, pracować pracuje, ale nie tak jak poprzednik...
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Crazy
Aparaty będą pasować itp, różnica jest w położeniu halla, w mono wtryskach czujnik w aparacie jest u góry, a w PY, 3F hall jest na dole aparatu, zakładając aparat z mono do Py, lub 3F nie da się ustawić zapłonu.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

raczej nie możliwe, mam 2 aparaty z AAU i czujnik jest na dole blaszki (przeciwległa do złączki), czyli wychodzi że ten aparat co mi faluje jest na wykończeniu, muszę halla skołować :(
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ja miałem 2 aparaty z mono i w dwóch przypadkach hall był u góry czyli zaraz pod złączką, a w 3F-ie mam na dole
b
benio
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2013, 8:28

Post autor: benio »

Witam !!!!
Od kilku dni rano przy deszczowej pogodzie skacze mi iskra na cewce zapłonowej,szarpie silnikiem ale tylko na wolnych obrotach gdy dodam gazu silnik pracuje równo, czy to jest cewka do wymiany czy kable ?
silnik 1.0 2001 rok
pozdrawiam
b
benio
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2013, 8:28

Post autor: benio »

Dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Takie forum to majątek.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”