Strona 11 z 12
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 06 lut 2012, 8:09
autor: Razor_GT
U mnie było tak samo falowały obroty czasami nawet gasła. Kopułka była peknięta. kupiłem uzywaną od Audi (Bosch) i gitara. Zobacz może przewody zapłonowe mają przebicie . Tak jak dany G40 pisze może palec wypalony jest.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 10 lut 2012, 18:07
autor: Yankes
Witam czy przewody do kopułki mają przyjśc w takiej kolejności ?

Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 10 lut 2012, 19:27
autor: kolunio21
Siema Yankes tam gdzie masz nr 2 powinien być numer 1,
na przyszłość to ustawiasz rozrząd na znaki wtedy palec patrzy na 1 garnek, dalej wiesz 3 , 4 , 2
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 10 lut 2012, 20:09
autor: Yankes
a nie czasem zamaist 4ki 1nka ?
bo wedlug tego linku wychodzi na to ze zamiast 4ki ma byc 1
http://www.polo-land.fr/forum/ftopic2002.php
tak rozumuje to ;p
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 mar 2012, 13:59
autor: viper26
Panowie zamowilem kable wysokiego napiecia NGK i swiece Bosch-a, jak przyjda musze to wymienić i tu mam pytanie bo nigdy tego nie robiłem:
- jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)
- swiece wkrecać na "czuja" , czyli nie za silno nie za słabo?
- no co uwazać itp itd
Ogólnie wszystkie wskazówki mile widziane:)
VW Polo 86c2f 1.0 AAU 93r
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 mar 2012, 16:28
autor: lukas2305
[quote=""viper26""] jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)[/quote]
okręcić obudowę :blush2:
[quote=""viper26""]- swiece wkrecać na "czuja" , czyli nie za silno nie za słabo?[/quote]
dynamometrem 25-30Nm lub ręcznie; byle nie za mocno...
[quote=""viper26""]- no co uwazać itp itd[/quote]
na kolejność przewodów w kopułce.
Wymień najpierw pojedynczo świece, tj zdejmujesz jeden przewód ze świecy, odkręcasz świece, wkręcasz nową, zakładasz przewód spowrotem. Potem wymieniaj pojedynczo przewody, tj wyciągasz jeden stary przewód, sprawdzasz który ma tę samą długość z nowych i montujesz nowy. Potem następny stary demontujesz, porównujesz i montujesz...
Taka metoda wydaje mi się najbezpieczniejsza jak na pierwszy raz...
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 mar 2012, 17:26
autor: viper26
[quote=""lukas2305""][quote=""viper26""] jak sie dostać do 3 i 4 swiecy? (obudowa filtra powietrza skutecznie to utrudnia)[/quote]
okręcić obudowę :blush2:[/quote]
Tą obudowe sie odkręca razem z monowtryskiem co jest w środku??? Czyli po prostu trzeba sciagnac wszystko tak?

Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 mar 2012, 17:31
autor: krzychu20
[quote=""viper26""]Tą obudowe sie odkręca razem z monowtryskiem co jest w środku??? Czyli po prostu trzeba sciagnac wszystko tak?[/quote]
Odhaczasz zatrzaski które sa wokoło obudowy, zdejmujesz pokrywę obudowy, wyjmujesz filtr powietrza i tam powinienieś zobaczyć nakrętki którymi jest obudowa przykręcona :closedeyes:
Obudowę bedzie trzymał jeszcze wąż od odmy który musisz odczepić od obudowy :blush2:
Zdejmujesz samą plastikową obudowe :blind:
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 mar 2012, 17:39
autor: viper26
Dzieki chłopy za pomoc:) :piwo:
Panowie wymienilem dzis kable i swiece iiii...strach jeździc bo taka moc:)
Koszt wszytkiego 180zł
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 16 lip 2012, 14:23
autor: Crazy
Czy aparaty zapłonowe są zamienne między silnikami? wszystkie mają czujnik w środku to wiadomo, ale czemu mają różne numery nabite jak na pierwszy rzut oka są identyczne?
O co mi chodzi, rozleciał mi się od PY, wsadziłem od AAU, pracować pracuje, ale nie tak jak poprzednik...
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 16 lip 2012, 14:39
autor: kolunio21
Crazy
Aparaty będą pasować itp, różnica jest w położeniu halla, w mono wtryskach czujnik w aparacie jest u góry, a w PY, 3F hall jest na dole aparatu, zakładając aparat z mono do Py, lub 3F nie da się ustawić zapłonu.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 16 lip 2012, 15:51
autor: Crazy
raczej nie możliwe, mam 2 aparaty z AAU i czujnik jest na dole blaszki (przeciwległa do złączki), czyli wychodzi że ten aparat co mi faluje jest na wykończeniu, muszę halla skołować

Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 16 lip 2012, 20:18
autor: kolunio21
Ja miałem 2 aparaty z mono i w dwóch przypadkach hall był u góry czyli zaraz pod złączką, a w 3F-ie mam na dole
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 07 maja 2013, 9:06
autor: benio
Witam !!!!
Od kilku dni rano przy deszczowej pogodzie skacze mi iskra na cewce zapłonowej,szarpie silnikiem ale tylko na wolnych obrotach gdy dodam gazu silnik pracuje równo, czy to jest cewka do wymiany czy kable ?
silnik 1.0 2001 rok
pozdrawiam
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 18 maja 2013, 16:00
autor: benio
Dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Takie forum to majątek.