witam. Z tego co zauwazylem to jest pomalowany klosz lampy. A jezeli chodzi o diody to trudno mi powiedziec.Wydaje mi sie ze diody tez sa czerwone. Sam kiedys zastanawialem sie na przerobieniu lexusow z chrom na czarny srodek ale jakos odpuscilem sobie i wolalem nie ryzykowac. Napewno latwo rozkleic ale gorzej moze byc z uszczelnieniem i zeby trzymalo sie.
Aoox mi podawał kolejność kabli w kostce i bez problemu podłączyłem tylne lampy od 9N3 , a jeśli chodzi o przód to polecam malowanko plastików wewnątrz lampy na czarny mat . Niestety u mnie było troche roboty bo lampa jedna była już wcześniej rozbierana i sklejona na wyjątkowo mocny klej . Jeśli macie oryginalne lampy to z rozklejeniem nie ma problemu . Lampy się łatwo rozkładają i maloawane elementy wyciąga się bez problemu nie trzeba nic oklejać nawet .
Napewno jest to efekt lepszy niż wiejskie ringi które już montują do wszystkiego co jeździ przede wszystkim NIE ZMIENIAJĄ SIĘ WŁAŚCIWOŚCI ŚWIETLNE lampy !!
u mnie wygląda to tak
jak coś to pytajcie
wojtsen1
jaką farbą malowałeś te środki u siebie??? i jakim klejem potem sklejałeś??? Efekt jest super... szkoda że seryjnie nie było takich lamp w 9N tak jak są w 9n3...
Kurde, ja moich lamp nie mogłem za nic w życiu rozkleić. 3 razy po 20 minut w 60 stopniach w piekarniku siedziały i nic. Gadałem z kolesiem co zajmuje się renowacją lamp to mówił że lampy Valeo są nie do rozklejenia. Powiedz jakiej firmy masz lampy?
Valeo ale nie pytaj jak je rozklejałem bo potem musialem plastiki sklejać lutownicą bo jakiś debli kleił te lampy wcześniej poxipolem !! ale jakoś się udało . A ja skleiłem na klej do szyb , dobrze izoluje i uszczelnia , a farba schwarz mat w sprayu za 15 zł myślę że wystarczy .
Witam!! Napewno spotykacie się na drodze z ksenonami bez soczewek. Świecą one wręcz oślepiająco. Czy jeżeli jest ksenon powinien być spryskiwacz?? Słyszałem że podczas np. lekkiego zabrudzenia klosza światło ksenonowe zostaje rozproszone i wtedy nic nie widać przy pogodzie jesiennej gdzie często poda deszcz i szybko jest ciemno. Pytanie: Czy opłaca się założyć ksenon do polo 9n do lamp Clear?? Prosiłbym o opinie jeżeli ktoś posiada ksenony w polo 9n to czy warto żałożyć ksenon?? Jaką ilość Kelwinów kupić żeby ksenon świecił dobrze i żeby za bardzo nie oślepiać innych użytkowników ruchu?? Trzeba robić jakieś przeróbki Lamp żeby wsadzić przetwornice ??Pozdrawiam
Ja bym sobie temat darował i zainwestował w dobre żarówki "normalne" typu Philips Blue Vision..
[quote=""doniu0391""]zy jeżeli jest ksenon powinien być spryskiwacz?? Słyszałem że podczas np. lekkiego zabrudzenia klosza światło ksenonowe zostaje rozproszone i wtedy nic nie widać przy pogodzie jesiennej gdzie często poda deszcz i szybko jest ciemno.[/quote]
Dobrze słyszałeś - powinien być spryskiwacz - zwróć uwagę że tam gdzie masz oryginalnie xenony ZAWSZE jest sprysk
Poza tym dochodzi jeszcze kwestia poziomowanie reflektorów.. Oryginalne xenony robią to automatycznie, natomiast w Polo tego nie ma. Efekt? Wyklinający Cię kierowcy, czy to jadący z przeciwka czy przed Tobą...
[quote=""Damian91""]Ja bym sobie temat darował i zainwestował w dobre żarówki "normalne" typu Philips Blue Vision..[/quote]
Zgadzam się z kolegą w 100% polecił bym jeszcze Osram COOL BLUE mają barwę 4000 kelwinów tyle co słabe xenony . Efekt wizualny porównywalny, pewnie słabiej oświetlają drogę ale nie oślepiają innych użytkowników ruchu!!!
Osobiście już kilkakrotnie spotkałem się z głupkami jeżdżącymi na chińskich ksenonach za 200zł. Jadąc z przeciwka kompletnie nic nie widziałem i miałem ochotę takiemu delikwentowi rozbić cegłą te lampy (przez takiego barana można potrącić przechodnia wchodzącego na pasy albo w najlepszym wypadku wmontować się w samochód jadący przed nami).
Jeżeli ktoś chce mieć xenony to pozostaje tylko kompletna przeróbka na oryginalne ale i tu psikus w 9N nie montowano ich seryjnie to dziwne bo w Ibizie były montowane.
Dobrze że sam sie przekonałeś jak potrafią oślepiać takie a'la xenony, ja zawsze walę długimi na takich agentów ! Nie ma nic gorszego w takiej pogodzie takiej jak jest teraz na drodze, kiedy taki palant jedzie na HIDach, najlepiej jeszcze do tego 8000k na zabrudzonych lampach i oślepia wszystkich, a sam też gówno widzi przy tej barwie. Jak już chcemy założyć xenon do 9Nki, to soczewki + HID 4300k-5000k. Sam miałem soczewki + HID 6000k i jak dla mnie to już były za niebieskie. Nie mówiąc o tym że jak asfalt był mokry, to aż marzyłem aby mieć zwykłe żarówki, lub jaśniejszą barwę .Oryginalne xenony mają od 4300k do 4800k i to jest najbardziej optymalna opcja, bo zbliżona jasnością do światła dziennego. W świetle prawa obowiązkowo musi byc zainstalowany system zmywający (sprysikacze) oraz system samopoziomujący. Z tego co wiem to zaczynają już ładnie za to łapać. Na przykład jak będziesz mieć wypadek ubezpieczalnia ma już punkt zaczepienia który będzie bardzo mocnym argumentem, aby nie wypłacić odszkodowania, a oni chwytają się wszystkiego żeby nie wypłacić.
Jeżeli chcesz sobie polepszyć oświetlenie, to albo porządne żarówki, albo HID 4300k, wtedy będą świecić idealnie białym światłem, zwykła żarówka przy tym to żółtek. Ja jak jeździłem na tych soczewkach to starałem się bardzo często przecierać lampy mokrą szmateczka, aby zawsze były czyste.
Tak btw. Skoda Fabia oraz Seat Ibiza posiadały oryginalny xenon. Polo 9N i 9N3 już niestety nie, co dziwi.
[quote=""Aoox""]
Tak btw. Skoda Fabia oraz Seat Ibiza posiadały oryginalny xenon. Polo 9N i 9N3 już niestety nie, co dziwi.[/quote]
Ze wszystkich generacji Polo tylko 6n2 gti miało oryginalnie oświetlenie ksenonowe. Też się dziwie że w 9N/9N3 nie wprowadzono ksenów..a wiemy, że system spryskiwaczy reflektorów był seryjnie montowany...
w 6R póki co też nie można zamówić xenonów, ale w 2010 będzie już ta możliwość