WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

zxxck
Pomoże Ci to w kilku rzeczach - będziesz mógł zejść niżej, regulacja gwintu nie będzie udręką i będzie zajmować sporo mniej czasu. Jedyny minus jest taki, że jak będziesz miał mocno skręcony gwint i podniesiesz auto, to sprężynę będziesz mógł ręką podnosić i przesuwać.

Ja z przodu helperów nie mam i regulacja gwintu zajmuje max 10 minut na stronę. Z tyłu niestety jeszcze są i tam muszę spędzić po godzinie na stronę.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

[quote=""zxxck""]Piszę z takim zapytaniem ponieważ już kilka osób mi to doradzało lecz nie jestem co do tego przekonany :/ Mianowicie chodzi o wyjęcie helperów z zawieszenia gwintowanego. W czym mi ten zabieg pomoże ? ewentualnie zaszkodzi ?[/quote]
Helpery na dobrą sprawę dużo nie dają, na obciążonym zawieszeniu są maksymalnie ściśnięte bo są miękkie. Wyjmując je możesz niżej posadzić auto urywając kilka centów, na pewno to nie zaszkodzi ale jak nie robisz mega gleby to możesz je zostawić.
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Dziękuje za konkretną odpowiedź. W tej sytuacji pewnie przód zostanie rozebrany :) A jeżeli chodzi o samą prace zawieszenia nic nadzwyczajnego nie będzie się dziać ? Jakieś nierówności ewentualne dziury ?
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

[quote=""JuStIcE""]Jedyny minus jest taki, że jak będziesz miał mocno skręcony gwint i podniesiesz auto, to sprężynę będziesz mógł ręką podnosić i przesuwać.

Ja z przodu helperów nie mam[/quote]
Nie stuka Ci taka luźna sprężyna na nierównościach??
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

[quote=""JuStIcE""]
Najlepiej TA Technix, mają fajne gumowe twarde odboje.
[/quote]
Tylko pytanie jaką średnicę tłoczyska mają ori amortyzatory bo znalazłem takie http://www.mapet-tuning.com/sklep/odboj ... 6qrqjot3g6
Ta Technix cięzko znalezc :O
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Tłoczysko przód 22mm, tył 12mm. Te od Mapeta są dobre.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""przemo92""][quote=""JuStIcE""]Jedyny minus jest taki, że jak będziesz miał mocno skręcony gwint i podniesiesz auto, to sprężynę będziesz mógł ręką podnosić i przesuwać.

Ja z przodu helperów nie mam[/quote]
Nie stuka Ci taka luźna sprężyna na nierównościach??[/quote]
Nie ma prawa. Ona jest luźna tylko w momencie, kiedy masz auto na podnośniku.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
dogu18
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 455
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Post autor: dogu18 »

Cześć

Ostatnio założyłem nowy gwint TuningArt z tyłu przyciąłem odboje o jakieś 2cm i jest fajnie z przodu zostawiłem oryginalne bo jak przypasowałem je bez sprężyn to ośka była prawie na podłużnicy, co ciekawe w starym gwincie miałem tylko 3cm odbój i nic nie stukało,

teraz nie wiem czy przyciąć te odboje do tych 3cm czy zostawić tak, dodam ze stary i nowy gwint ma takie same "wymiary"

co radzicie bo wiadomo nie po to się zakłada gwint żeby na kozie jeździć...

Pozdrawiam Grzegorz
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

dogu18
Podłużnica cięta, czy seryjna? Jeżeli satysfakcjonuje Cię wysokość, jaką osiągnąłeś teraz, to nie tnij. Ja mam w tym momencie niecały centymetr odboju z przodu, z tyłu ok połowy gumowego odboju.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
dogu18
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 455
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Post autor: dogu18 »

[quote=""JuStIcE""]dogu18
Podłużnica cięta, czy seryjna? Jeżeli satysfakcjonuje Cię wysokość, jaką osiągnąłeś teraz, to nie tnij. Ja mam w tym momencie niecały centymetr odboju z przodu, z tyłu ok połowy gumowego odboju.[/quote]

jeszcze cała. nie satysfakcjonuje. a Ty masz ciętą??
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Ja mam ciętą. Bez cięcia podłużnicy nie zejdziesz tak jak u mnie :) Też mam Tuning Arta i momentami zastanawiam się, czy nie wywalić całkiem odboju, ale po chwili mi przechodzi :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
N
Nie trab
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 09 lip 2015, 16:59

Post autor: Nie trab »

Witam panowie wczoraj zglebowalem moje polo 60/60 i jak ktos usiadzie z tylu to zaczyna tlumik o bude walic moze mial ktos taki przypadek ?
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Masz luźny tłumik xd u nas wali micha o ziemię czy wahacze, a nie tłumik o budę. :D
N
Nie trab
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 09 lip 2015, 16:59

Post autor: Nie trab »

tlumik napewno luzny nie jest przed zalozeniem nie walilo a micha bd tarla o ziemie tylko trzeba troche czasu i kasy :)
Awatar użytkownika
rybatychy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2014, 22:00
Lokalizacja: Tychy

Post autor: rybatychy »

Tłumik bije o Belkę tylnia i nie musi być luźny tylko przez kogoś "przerabiany" mialem to samo u siebie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”